ЗДО №42, ”Пролісок”, Вінниця
Вінниця, Вінницька область

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

Дистанційна підтримка освітнього процесу в умовах карантину

12 березня 2020 року в Україні запроваджується карантин для усіх закладів освіти.

 

Педагоги закладу створили свої групи у Вайбері, і надають індивідуальні консультації, рекомендації для батьків і дітей. Для дітей проводять заняття із використанням інтернет — ресурсів.

Згідно свого розробленого індивідуального плану педагоги займаються самоосвітою, готують методичний матеріал для подальшої роботи.

Шановні батьки пропонуємо для вас і ваших декілька цікавих сайтів:

Математика для дошкільнят.

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/

Скоромовки для дітей

https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/

Незвичні способи малювання

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

 

123456

 

Як розважити дітей під час карантину

123654

Консультація для батьків «18 розвиваючих ігор на кухні»

На кухні можна не тільки готувати і приймати їжу, але і знайти багато способів для розвитку і розваги Вашого малюка.
Не дивно, що кухня так вабить до себе дитину: стільки всього нового, незрозумілого і цікавого! Різні запахи, продукти, предмети, якими найчастіше грати якраз і не можна. Давайте використаємо інтерес дитини в педагогічних цілях.

В які ігри можна грати на кухні?

1. Що і чим пахне

Звертайте увагу малюка на те, як пахне той чи інший продукт в сирому вигляді і після приготування, який аромат у яблука і апельсина, чим пахне молоко або свіжий хліб. Також із запахів, який кружляє в кухні, можна відгадувати, що саме зараз готується на плиті.

2. Відгадай на смак

Запропонуйте малюкові, закривши очі, спробувати різні продукти. Крім назв продуктів нехай потренується в описі смаків - кисле, солодке, гостре, солоне гіркувате.

3. Все червоне

Шукайте на кухні продукти і предмети певного кольору. За цією ж ознакою можна шукати все кругле або квадратне, велике або маленьке, їстівне чи ні (знаєте як багато на кухні того, що їсти не можна ?!).

4. Вода і лід

Проведіть експеримент: налийте воду в ємність і поставте в морозилку. Дитина буде приємно здивована, коли побачить, що вона замерзла. Точно так же необхідно розморозити лід назад.

Перед заморожуванням можна крапнути у воду фарбу або харчовий барвник, і тоді ви отримаєте лід різного кольору.

5. Що так гримить?

У стаканчики від йогурту або непрозорі маленькі баночки насипте різну крупу: горох, рис, пшоно, цукор, сіль і т.п. Крім різних звуків, які самі по собі подобаються дітям, можна відгадувати, що конкретно зараз шумить.

6. Звідки це до нас прийшло?

Ігри корисні для розширення кругозору і розвитку мови: розкажіть дітям історію походження тих чи інших продуктів. Звідки на стіл потрапляє молоко, яйця, як роблять хліб і вирощують гречку. Хто збирає лавровий лист, що таке куркума і де росте кава?

7. Солоне тісто

Один з найулюбленіших дитячих матеріалів для ліплення. Приготуйте на кухні невелику кількість тіста, щоб малюк завжди міг зайнятися цікавою справою, поки Ви зайняті своїм.

8. З чого складається?

Що у вас сьогодні на обід: гороховий суп, їжачки і овочевий салат? Нехай малюк розповість, з яких саме інгредієнтів зроблено ту чи іншу страву.

9. Своє, рідне.

Не зовсім гра, швидше за ігровий прийом, що допомагає розвивати відповідальність і почуття значимості у дитини. Заведіть на кухні тільки її, особисті рушник, прихватку, фартух і ковпак (або косинку). Якщо дитина достатньо доросла визначте їй ділянку на кухні, за порядком на якій вона повинна стежити. Наприклад, протирати ручку холодильника або прибирати крихти зі столу, поливати квіти або стежити за тим, коли закінчується цукор і сіль. 

10. Герой дня!

Виберіть сьогоднішнього «героя дня», наприклад картоплю і назвіть всі способи, якими її можна готувати (варити, смажити, тушкувати, а ось сирою їсти не можна).

11. Порахуємо!

Попросіть дитину дістати вам 2 яблука і 1 моркву, 4 головки цибулі і 3 помідори. Можна дати малюкові завдання відрахувати з банки або якоїсь ємності, певну кількість макаронів. Така гра допоможе дитині освоїти рахунок.

 12. Де яблуко?

Використовувати можна будь-який предмет. Покладіть його на кухні на чільне місце, а дитина нехай скаже - предмет НА столі або ПІД ним, НА холодильнику або ВСЕРЕДИНІ, що ЛІВОРУЧ від яблука, а що ПРАВОРУЧ.

Так само, малюк може класти предмет у вказане вами місце - НА пральну машинку, ПІД стілець, ПОРУЧ з підвіконням.

Ця гра допомагає вивчити прийменники і вчить орієнтуватися в просторі.

13. Назви ласкаво!

Продовжуємо розвивати мову: кожен предмет на кухні потрібно назвати ласкаво: хліб - хлібець, сир-сирок, сирочок, огірок-огірочок і т.п.

14. Для чого цей предмет?

По черзі називайте дитині різні предмети на кухні, а вона нехай розповідає, для чого вони потрібні. Наприклад, сковорода - смажити, тушкувати; друшляк - зливати макарони, мити овочі, фрукти; заварний чайник - заварювати чай і. т.п.

15. Гра у Попелюшку

Запропонуйте дитині розкласти по окремих ємностях, зсипані в одну чашку макарони різних форм, квасолю, горох. Гра розвиває дрібну моторику, увагу, посидючість і спостережливість. Тільки не зсипте занадто багато матеріалу і не захоплюйтеся дрібної крупою, такий як рис, гречка, пшоно.

16. Приходьте до нас на чай

Привчаємо дитину зустрічати гостей, формуємо вміння правильно поводитися за столом і прищеплюємо хороші манери - накрийте на стіл і «почастуйте» її іграшки, плюшевих ведмежат і ляльок.

17. Солодке справа!

Якщо до приготування складних страв не завжди можна пустити дитину, то допомогти приготувати печиво - запросто. Вже з вирізанням фігурок з тіста за допомогою спеціальних формочок впорається практично будь-який малюк. А ще ж можна розгортати тісто, стежити за часом поки печиво печеться, і знімати пробу з готових солодощів.

18. Прибирання!

Якщо є така можливість, влаштуйте на кухні легкий безлад - переплутайте ложки з каструлями, пластиковими контейнерами, коробками для яєць, а дитина нехай сама або з невеликою Вашою допомогою розкладе все по своїх місцях, а заодно і підбере до кожної каструлі свою кришку.

Індивідуальний план роботи  під час карантину

вихователя – методиста з 16.03 – 30.04.2020   Павловської С.Д.

 

Дата

Зміст роботи

Використані ресурси

 

16.03.2020 Понеділок

Підведення підсумків атестації педагогічних працівників, оформлення атестаційних листів, протоколів, наказів по завершенню атестаційного періоду

 

 

Робота над документацією (нормативна база, листи МОН)

Інтернет

 

Надання методичної допомоги вихователям, створюючи умови для підвищення педагогічної майстерності

 

 

17.03.2020 Вівторок

Опрацювання наказу ДО ВМР «Про дотримання норм протипожежного захисту в закладах освіти».

Документо

обіг

 

Опрацювання наказу МОН України від 16.03.2020 р. №406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19».

 

Опрацювання протоколів засідання міської комісії ВМР №8 від 11.03.2020 р. «Засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій», №9 від 13.03.2020 р. з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, №10 від 16.03.2020 р. «Про додаткові заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади гострої респіраторної хвороби COVID-19»

 

18.03.2020     Середа

Підготовка матеріалів для проведення засідання творчої групи на тему «Відкриваємо світ цеглинок ЛЄГО. Обговорення та складання конспектів з ЛЄГО конструювання».

Соціальна мережа Viber

 

Ознайомитися з новими методичними розробками, публікаціями у фахових виданнях

 

 

Систематизація матеріалів в методичному кабінеті за планом  роботи

 

 

 

Участь  у вебінарі «Як підготувати дитину до шкільного життя»

MCFR Освіта

 

19.03.2020 Четвер

   

 

Упорядкування матеріалів в методичному кабінеті та на сайті ДНЗ

 

 

20.03.2020 П’ятниця

Надання індивідуальних консультацій педагогам про організацію освітньої діяльності під час карантину

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Надання  консультацій для батьків

«Як розважити дітей під час карантину»;

«18 розвиваючих ігор на кухні»

 

23.03.2020 Понеділок

Розроблення індивідуального плану роботи на тиждень, перегляд освітніх сайтів в мережі Інтернет, реєстрація на вебінари, семінари тощо.

Інтернет

 

 

 

 

 

Ознайомлення з листом МОН. Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину. Усі освітяни мають перейти на дистанційну роботу

 

 

Перегляд відеоролика дітям: МОЗ створило відеоролик для дітей про безпеку від корона вірусу

 

 

Надання вихователям консультації «Індивідуальний план роботи під час карантину»

 

 

24.03.2020 Вівторок

Опрацювання консультації для батьків «Чому потрібно з дитиною обговорити корона вірус з дитиною

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Творимо разом з дітьми: Ідеї виготовлення пасхальних курчат, дидактична гра «Великодній подарунок», малюємо писанки з дітьми: 25 ідей для наймолодших

 

 

25.03.2020 Середа

Надання індивідуальної консультації вихователям «Ведення та оформлення плану освітньої діяльності під час карантину. Звітування», «Заходи щодо дистанційної роботи педагогічних працівників ДНЗ на період карантину»

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

 

 

Опрацювання лист МОН «Щодо організації освітнього процесу в закладах середньої освіти під час карантину»

 
 

 

 

 

26.03.2020 Четвер

Опрацювання тренінгу для педагогів «Гра – стратегія: формуємо соціальний досвід дошкільників»

Соціальна мережа Viber

 

 

 

 

 

Опрацювання Протоколу № 12 від 20 березня 2020 року засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади гострої респіраторної хвороби COVID-19».

До кументообіг

 

27.03.2020 П’ятниця

Методична розробка: консультація для батьків «Як організувати дозвілля дитини під час карантину»

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Творимо разом з дітьми: Великодні мультфільми для дітей. Як розказати дитині про Великдень. Великодні розмальовки (шаблони для дітей)

 

Опрацювання Протоколу № 13 від 26.03.2020 р. засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про визначення рівня надзвичайної ситуації на території Вінницької міської об’єднаної територіальної громади та переведення Вінницької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту з режиму функціонування «Підвищена готовність» в режим функціонування «Надзвичайна ситуація».

Документообіг

 

30.03.2020 Понеділок

Розроблення індивідуального плану роботи на тиждень, перегляд освітніх сайтів в мережі Інтернет, реєстрація на вебінари, семінари тощо

Мережа Інтернет

 

Опрацювання майстер-класу для педагогів ДНЗ«Інноваційні форми роботи з батьками»

 

Надання інформації та матеріалів щодо впровадження міжнародної програми «Афлатот» уДНЗ

 

 

31.03.2020 Вівторок

Поради, консультації батькам «Як адаптуватись до режиму «КАРАНТИН»,

Мережа Інтернет

 

 

Опрацювання листа МОЗ України від 23.03.2020 №26-04/8026/2-20 «Рекомендації для підприємств та роботодавців для запобігання поширенню COVID-19».

Документообіг

 

 

Творимо разом з дітьми: «Карантин. Не просто граємо – математику вивчаємо», Пожежна безпека для дітей в картинках та іграх (презентація)

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

                                                   

 

 

 

 

 

Дія

 

 

 

 

 

Опрацювання листів МОН «Підвищення кваліфікації педагогів: у МОН пояснили, які курси «зараховують», а які ні», «МОН оновило перелік засобів корекції в інклюзії – більше дидактики і не тільки», «Строки зберігання документів закладу освіти»

 

 

Участь у тестуванні на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності

 

     

01.04.2020  Середа

Надання консультації педагогам на тему «Як скласти індивідуальний план вихователю під час дистанційної роботи?»

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Активізувати педагогів для проведення систематичної інформаційно-просвітницької роботи серед батьків та дітей щодо заходів особистої і громадської профілактики коронавірус, необхідним своєчасним зверненням за медичною допомогою.

 

 

 

Творимо разом з дітьми: Презентація для дітей «Великдень на гостину просить»

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Опрацювання листа  МОН «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу»

 

 

02.04.2020 Четвер

 

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Опрацювання листів  МОН «Щодо організованого завершення 2019/2020 навчального року  та зарахування до закладів загальної середньої освіти», «Про зарплату педагогічних  та інших працівників закладів освіти»

 

Всесвітній день розповсюдження інформації про проблему аутизм

 

03.04.2020 П’ятниця

 

 

Систематизація матеріалів в методичному кабінеті за планом  роботи

 

 

Робота з педагогами: Інноваційні технології економічного розвитку дошкільників. Методична скарбничка для вихователів ДНЗ

Інтерент

 

 

 Консультація для батьків: «ВООЗ рекомендує. Як зробити антисептик своїми руками»

 

 

06.04.2020 Понеділок

Розроблення індивідуального плану роботи на тиждень, перегляд освітніх сайтів в мережі Інтернет, реєстрація на вебінари, семінари тощо

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Перегляд новинок періодичної преси на допомогу педагогічним працівникам

 

 

Працюємо дистанційно: виготовлення планет сонячної системи.

 

 

07.04.2020  Вівторок

Надання консультації педагогам, які проходять підвищення кваліфікації очно-дистанційним курсом навчання ВАНО (Літвіновій Н.І., Сапун І.А., Панасюк В.П., Алєксандру Т.В.).

 

 

Надання консультації педагогам «Інтернет ресурси у освітньому процесі»

 

 

Опрацювання Інструктивно-методичних матеріалів щодо вебінарів ІІ етапу підвищення кваліфікації

Документообіг

 

Реєстрація на Всеукраїнський антикризовий онлайн-марафон «Освіта під час карантину»

 

 

08.04.2020 Середа

Перегляд вебінару  Яцюк М.В. «Методи роботи з психомалюнком», робота з  презентацією

ВАНО

 

Перегляд вебінару  Томчук С.М. «Профілактика професійного вигорання педагогічних працівників», робота з  презентацією

ВАНО

 

Реєстрація на Всеукраїнський антикризовий  онлайн-марафон «Освіта під час карантину»

 

 

Опрацювання листа МОН «Гнучкий графік робочого часу та дистанційна робота: зміни в законодавстві»

Перегляд вебінару: «Організація роботи дитсадка в умовах карантину: нормативні орієнтири»

 

 

 

 

MCFR Освіта

 

09.04.2020 Четвер

Опрацювання Протоколу № 16 від 7.04.2020 р. засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (електронне погодження) «Про додаткові заходи по ліквідації медико-біологічної надзвичайної ситуації, пов’язаної з епідемічним спалахом особливо небезпечної інфекційної хвороби, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2».

Доку ментообіг

 

 

 

Опрацювання листів  МОН «Внутрішня система забезпечення якості освіти», «МОН-З 8-го квітня для освітніх управлінців стартує безкоштовний онлайн-марафон «Освіта під час карантину»

 

 

 

Перегляд вебінару: «Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено»

MCFR Освіта

 

 

Перегляд вебінару: «Як психологічно протистояти стресогенності пандемії»

MCFR Освіта

 

10.04.2020 П’ятниця

В допомогу педагогу:  «Вихователі рекомендують: чим зайняти дошкільнят під час самоізоляції», «Методи навчання», «Наступність дошкільної та початкової освіти»

 

 

Перегляд вебінару Тарасенко Г.С. «Сучасний вчитель – провідник освітніх змін», робота з  презентацією

ВАНО

 

 

 

13.04.2020 Понеділок

Презентація інтернет ресурсів для дистанційної роботи педагогів під час карантину

Інтерент

 

Надання індивідуальної консультації вихователю молодшої групи Гурській А.Е. «Ведення та оформлення плану освітньої діяльності під час карантину»

 

 

Опрацювання листів МОН: «У МОН розповіли,  про можливе поновлення роботи дитсадків та шкіл»

 

 

В допомогу педагогу:  «Тематичний тиждень Космічна подорож для дітей», «Дивовижний космос».

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Консультація для батьків «Під час карантину не залишайте дітей самих, і спілкуйтесь із ними.»

Соціальна мережа Viber

 

 

 

14.04.2020 Вівторок

Перегляд  презентації  Поліщук В.М.  «Охорона праці. Основи  безпеки життєдіяльності в закладах освіти»

ВАНО

 

В допомогу педагогу:  «Інтерактивні завдання з грамоти для дітей старшого дошкільного віку», «Підготовка дітей до школи «Що повинні знати батьки майбутніх першокласників»

 

 

Творимо разом з дітьми: «Малювання на крупах »; 6 крутих розвиваючих мультфільмів про космос;дидактичні ігри своїми руками

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

 

Надання індивідуальної консультації вихователю молодшої групи № 11 Щербі Л.В. «Ведення та оформлення плану освітньої діяльності під час карантину»

 

 

15.04.2020 Середа

Робота з фаховими видання : актуальність та новизна в дошкільній освіті щодо наступності.

 

 

Перегляд  презентації  «Психологічні особливості аналізу емоційності літературних та казкових героїв на навчально-виховних заняттях»

ВАНО

 

Запропонувати батькам разом з дітьми переглянути великодній мультик , казка «Загублена писанка».

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

Опрацювання листів МОН: «МОН запустило інфоресурс»,  «Вчимо та навчаємося на карантині: зміни в системі освіти» , «Дитячі садки. Зміни  в системі освіти під час карантину»

 

 

Опрацювання Протоколу № 17 від 15.04.2020 р. засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (електронне погодження) «Про додаткові заходи по ліквідації медико-біологічної надзвичайної ситуації, пов’язаної з епідемічним спалахом особливо небезпечної інфекційної хвороби, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2».

Документообіг

 

16.04.2020 Четвер

 

 

Опрацювання листів МОН: «МОН  - COVID 19. INFO. Про зміни в системі освіти», «Попри карантин: школам варто готуватися до закінчення навчального року»

 

 

Творимо разом з дітьми:Цифра-кількість;Цифри з Лего; робота з лічильними паличками

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

17.04.2020 П’ятниця

Перегляд вебінару  Нежданова Л.І. «Мовленнєва компетентність керівника, вихователя закладу дошкільної освіти як передумова грамотного мовлення дошкільника», робота з презентацією

ВАНО

 

 

 

Надання індивідуальної консультації вихователю раннього віку №5 Западнюк І.С. «Ведення та оформлення плану освітньої діяльності під час карантину»

 

 

 

 

21.04.2020 Вівторок

Розроблення індивідуального плану роботи на тиждень, перегляд освітніх сайтів в мережі Інтернет, реєстрація на вебінари, семінари тощо

 

 

Опрацювання Протоколу № 18 від 17.04.2020 р. засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (електронне погодження) «Про додаткові заходи по ліквідації медико-біологічної надзвичайної ситуації, пов’язаної з епідемічним спалахом особливо небезпечної інфекційної хвороби, викликаної коронавірусом SARS-CoV-2».

Документообіг

 

 

 

Надання консультацій вихователям групи №2 Літвіновій Н.І., Сапун І.А. в написанні проекту «Повітря – невидимка. Хто забруднює повітря»

   

22.04.2020 Середа

Упорядкування матеріалів в методичному кабінеті та на сайті ДНЗ

   
   

 

     Консультація для батьків: « Безпека дітей – у наших руках»;

«22 квітня Всесвітній день Землі».

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

23.04.2020 Четвер

Перегляд фотозвітів про пророблену роботу від педагогів

Соціальна мережа Viber

 

Надання індивідуальної консультації вихователю І молодшої групи №1 Крамар М.В. «Ведення та оформлення плану освітньої діяльності під час карантину»

 

 

Творимо разом з дітьми:Малюємо картини за допомогою вилок; займаємося разом «досліди з водою.

Соціальна мережа Viber,

Мessenger

 

 

 

24.04.2020 П’ятниця

 

 

Розроблення індивідуального плану роботи на тиждень, перегляд освітніх сайтів в мережі Інтернет, реєстрація на вебінари, семінари тощо

 

 

   

 

    Підведення підсумків карантину,надання консультацій педагогам для подальшої роботи.

 

 

   Упорядкування індивідуальних планів роботи під час карантину вихователів ДНЗ

 

 

 

 

Логін: *

Пароль: *