ЗДО №42, ”Пролісок”, Вінниця
Вінниця, Вінницька область

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Наш дитячий садок

Зустрічає всіх діток

Дитсадочок ,,Пролісок’’

Для малят він наче казка!

Всіх запрошуєм, Будь ласка!

Дошкільний навчальний заклад №42 "Пролісок", - заклад комунальної власності Вінницької міської ради, комбінованого типу.

Адреса: м. Вінниця, вулиця Олега Антонова, 9;

Контактний телефон27-13-14.

Дитячий контингент закладу налічує 386 дошкільника, обігрітим теплом та материнським піклуванням працівників дошкільного закладу.

Дошкільний начальний заклад має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам. Будівля має централізоване опалення, холодне та гаряче водопостачання, каналізацію, відповідно оснащені групові та службові приміщення. У будівлі ДНЗ розміщуються ігрові та спальні кімнати, фізкультурний та музичний зали, куточок захисників природи, куточок талановитих пальчиків.

На території ДНЗ знаходяться майданчики для організації прогулянок з дітьми, з альтанками та малими формами, обладнаний спортивний майданчик. Організація предметно-просторової структури освітнього середовища надає можливість для здійснення постійного просторового та предметного вибору всіма суб’єктами освітнього процесу. В організованому педагогами середовищі діти можуть не тільки відшуковувати, але й конструювати предмети своєї моторної, сенсорної, маніпулятивно-пізнавальної, ігрової та художньої активності. Дітям надається великий комплекс розвиваючих можливостей, середовище провокує на їх вияв самостійності та вільної активності.

У закладі функціонує 12 вікових груп.

  • 3 групи - третього року життя;
  • 3 групи - четвертого року життя;
  • 3 групи - п'ятого року життя;
  • 3 групи - шостого року життя.

Мова навчання: українська

Режим роботи: 12 годин

  • з 7-30 год. до 19-30 год..

Вид послуг які надає дошкільний навчальний заклад: дошкільна освіта.

Згідно з штатним росписом в ДНЗ працює 57 осіб з них 29 педагогів і 28 працівників обслуговуючого персоналу.

Навчально-виховний процес будується відповідно вимог програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина». Основне призначення колективу - допомогти дошкільнику жити власними силами, у злагоді з довкіллям й злагоді із собою, як активному суб'єкту життєдіяльності. Заняття плануються з урахуванням розумового і фізичного навантаження. На початку та в кінці навчального року проводиться діагностування рівня знань, умінь та навичок дітей, згідно з розділами програми.

У дошкільному навчальному закладі з 2006 року діє комплексно-цільова програма "Управління інноваційними процесами", як результат - педагоги впроваджують новітні технології:

  • вихователі груп №1, 3, 5 (раннього віку) - впроваджують новітні технології І. О. Ликової "Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності'' та вивчають авторську програму М. М. Єфіменко "Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку";

  • вихователі групи № 10 (молодший вік) - К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»

  • вихователі групи №7 (молодший вік) К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами» Л.Шульга «Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання

  • вихователі групи №8 (молодший вік) К.Крутій «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням», М.М.Єфіменко «Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку»

  • вихователі груп № 6, 9 (середній вік) Л.В.Шелестова «Розвивальне читання» І.О. Ликова «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»

  • вихователі групи № 11 (середній вік) С.М . Лисенкова « Вивчення віршів за опорними схемами» В.О.Сухомлинський «Формування морально-етичного ставлення до природи»

  • вихователі групи № 2 (старший вік) І.Є.Товкач «Віконечко у світ грамоти» Г.С.Тарасенко «Естетико-екологічне виховання»

  • вихователі групи №4 (старший вік) К.Крутій «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням» С.М. Лисенкова «Вивчення віршів за опорними схемами».

  • вихователі групи № 12 (старший вік) Л.Шульга « Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання»

  • фіз.інструктор Столярчук М.О. вивчає новітню технологію М.М.Єфіменко "Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку".

Педагоги мають свої власні методичні розробки занять, якими користуються їх колеги.

До уваги батьків постійно діє вистовка творчих робіт вихованців "Умілі рученята" та "Чарівний пензлик".

На базі ДНЗ працює консультпункт, де батьки можуть одержати кваліфіковану консультацію з питань, які їх хвилюють.

Поширені такі форми як педагогічні семінари для батьківського активу, тематичні батьківські збори, батьківські конференції, "Школа молодих батьків".

В холі закладу оформлена педагогічна панорама, яка дає змогу батькам ознайомитися з навчально-виховним процесом у дитячому садочку.

Спільними зусиллями педагогів і батьків створено естетичне, предметно-розвивальне середовище, в якому стають реальними дитячі мрії, творчі злети педагогів, надії батьків.


Напрями  діяльності  закладу

Діяльність дошкільного навчального закладу спрямована на:

  • Переосмислення розвивальних, виховних і навчальних завдань.
  • Використання особистісно-орієнтованого підходу до розвитку кожної дитини.
  • Впровадження в освітній процес найкращого педагогічного досвіду роботи, новітніх технологій виховання та навчання тощо.​

Пріорітетним напрямом діяльності дошкільного навчального закладу є:

  • удосконалювати форми роботи з патріотичного виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку;
  • підвищити рівень художньо – естетичного розвитку дітей дошкільного віку за допомогою театрально – ігрової діяльності та ознайомлення з творами живопису.
  • продовжувати забезпечення наступності в реалізації завдань духовного, патріотичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти;
  • забезпечити максимальне використання виховного потенціалу педагогів і родин у формуванні особистості дитини.

Логін: *

Пароль: *