ЗДО №42, ”Пролісок”, Вінниця
Вінниця, Вінницька область

Про проведення дистанційної роботи під час карантину

Завідувачу КЗ «ДНЗ №42ВМР»

______ Т.С. Жарковій

виховательки-методистки

Павловської С.Д.

Звіт

Про проведення дистанційної роботи під час карантину з 13.03 -29.05. 2020р.

Відповідно до наказу наказ №46, 48, 50, 51, 52 «Про призупинення освітнього процесу», «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину», на період роботи з 12.03. по 29.05.2020 року мною був складений індивідуальний план роботи на час карантину.

Самоосвіта здійснювалась згідно індивідуального плану роботи через індивідуальну форму роботи, перегляд вебінарів на порталах vseosvita.ua, prometheus.org.ua., pedrada.com.ua, naurok., naseminar.com.ua., опрацювання статей фахових видань, участь в інтернет конференціях.

Перегляд вебінарів за темами:

Участь в інтернет-конференціях та онлайн-марафонах: на освітньому проекті naurok взяла участь в інтернет-конференції «Інтернет ресурси у навчальному процесі»; онлайн-марафонах «Організація роботи дитсадка в умовах карантину: нормативні орієнтири» та «Як організувати методичну роботу в дитсадку віддалено»

Опрацювання статей з фахових видань:

  • «Вихователь – методист дошкільного закладу» № 3, 2020року за темами: Олена Стаєнна «Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок»; Ольга Стягунова, Ірина Шаманова «Ігрове ранкове коло в дитячому садку»;
  • «Дошкільне виховання» №1, 2016 р. Крутій К.Л., Грицишина Т.І. «STREAM-освіта дошкільнят: виховуємо культуру інженерного мислення» та Крутій К.Л. «STREAM-освіта: Допомагаємо батькам під час карантину: освітні ситауції для дітей старшого дошкільного віку»;
  • «Дошкільне виховання» №3, 2020 Крутій К.Л., «STREAM-ОСВІТА: розвиваємо критичне мислення дошкільнят»;
  • «Вихователь – методист дошкільного закладу» № 5, 2020року «Дистанційна робота дитячого садка: перевірено практиками» Оксана Смаль, Ірина Леус;
  • pedrada.com.ua «Школярі та дошкільники на карантині: поради для педагогів та батьків», «Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою», «Складаємо річний план роботи закладу дошкільної освіти», «SWOT-аналіз у плануванні методичної роботи», «Навчальний рік завершуємо дистанційно – у школі і у дитсадку», «Дистанційне навчання педагогів під час карантину», «Дистанційна робота: програми для листування та відео зв’язку»;
  • «Вихователь – методист дошкільного закладу» № 1, 2020року «Онлайн-освіта: переваги та користь» Інна Кінндрат;
  • «Вихователь - методист дошкільного закладу» № 4 2020 року«Що зробити зараз, щоб легко скласти план роботи на 2020/2021 навчальний рік» Наталія Савінова;

Ознайомлення із нормативною базою:

  • лист МОН і Профспілки «Умови та оплата праці працівників освіти в умовах карантину»
  • постанова від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19»

Робота з педагогами закладу велась через надсилання завдань до спільної групи в мережі Viber «Педагоги ДНЗ №42». Надсилалися мультфільми, фізкультхвилинки, руханки, пісні, лічилки, які вихователі переадресовували в свої групи viber, опрацьовували та надсилали відповіді.

Надсилалися консультації для педагогів з метою допомогти організувати та скоординувати дистанційну роботу закладу та налагодити роботу з батьками здобувачів дошкільної освіти.

Консультації для педагогів:

  • «Дошкільний заклад і родина : співпраця заради дитини»,
  • «Педагогічний такт як запорука успішної взаємодії вихователя з батьками»,
  • «Креативні заняття-онлайн під час карантину зі старшою групою»,
  •  «Педагоги і батьки - творчий тандем»,
  • «Інтернет ресурси у навчальному процесі», «Удома з дітьми під час карантину? Візьміть до уваги кілька ідей»,
  • «Вимоги до самоосвіти педагогів»,
  • «Мультимедія в роботі з дошкільниками»,
  • «Використання інтерактивних методів навчання»,
  • «Вимоги до якості мовлення педагога дошкільного закладу»,
  • «Виховання відповідальності у дітей дошкільного віку».

Робота з батьками проводилася через групу в мережі Facebook, на сайті закладу та у вайбер-групах.

На сайті дитячого садочка створила розділи «Дистанційне навчання дітей під час карантину» та «Методичтні рекомендації батькам на час карантину» де постійно оновлювалася та вивішувалася корисна інформація:

  • Цікаві завдання для дошкільнят на карантині;
  • Поради для батьків від МОН та ЮНІСЕФ;
  • Поради батькам дітей дошкільного віку з ООП;
  • Поради та вправи для дітей дошкільного віку від МОН;
  • Як говорити про корона вірус з дітьми молодшого віку;
  • Рекомендації щодо організації освітнього процесу з дітьми під час карантину: розвиваючі завдання (ранній вік, молодший, середній та старший дошкільний вік);
  • Методичні рекомендації для батьків на час карантину.

У вайбер-групи систематично надсилалася інформація для батьків: консультації, рекомендації, пам’ятки, інформаційні листки та відеоматеріали з метою допомогти адаптуватися до умов карантину та правильно організувати навчання та виховання дітей вдома.

Методична робота. Розробила план заходів тижня безпеки життєдіяльності дітей в умовах дистанційного режиму. Підібрала для перегляду дітьми та батьками тематичних відео та мультфільмів з метою удосконалення теоретичних знань і практичних навичок дітей з питань охорони життя, здоров’я та норм поведінки в небезпечних ситуаціях, виховування обережності, обачності та вміння використовувати набуті знання у повсякденному житті. Для батьків запропонувала пам’ятки та консультації для перегляду на інтернет-ресурсах щодо запобігання дитячого травматизму.

Розробила план заходів щодо попередження лісових пожеж, в якому представила інформацію для батьків, дітей та працівників закладу направлену на попередження лісових пожеж протягом року.

Постійно надавалися індивідуальні консультації для педагогів, як

організувати дистанційне навчання вихованців та допомога у складанні індивідуальних планів на час карантину в онлайн та телефоному режимі

Вихователька-методистка _______________________С. Д. Павловська

 

 

Логін: *

Пароль: *