КЗ "ДНЗ № 42 ВМР"
"ПРОЛІСОК"

Кібербулінг або агресія в інтернеті

  1. Ахунова, Л. Security and safety : сексуальна безпека дітей в інтернеті / Л. Ахунова // Соц. педагог. – 2020. – Лют., № 2. – С. 8–22.
  2. Бугайчук, А. Кіберсоціалізація : життя в новій віртуальній реальності / А. Бугайчук // Управління освітою. – 2020. – Лют., № 2. – С. 24–43.
  3. Бугайчук, А. Кіберсоціалізація в школі : як заклад освіти може допомогти учням / А. Бугайчук // Управління освітою. – 2020. – Лют, № 2. – С. 44–49.
  4. Веленко, А. Протидія булінгу : цикл практичних занять для підлітків / А. Веленко // Психолог. – 2019. – № 1, січ. – С. 60–73.
  5. Величко, М. С. Мобінг в освіті: причини виникнення та превентивні заходи / М. С. Величко // Директор школи, ліцею, гімназії. – 2019. – № 6. – С. 63–69.
  6. Величко, М. Психологічний зміст та основні причини виникнення мобінгу серед дітей середнього шкільного віку / М. Величко // Вісн. Київ. нац. ун-ту ім. Тараса Шевченка. Психологія. – 2019. – Вип. 1. – С. 21–24.
  7. Волошенюк, Р. Кібербулінг – небезпечна віртуальна агресія : заняття з елементами тренінгу для учнів 9-го класу / Р. Волошенюк // Шк. світ. – 2019. – Січ., № 2. – С. 28–33.
  8. Габрієлян, А. Е. Безпека дітей в інтернеті : семінар для учителів / А. Е. Габрієлян // Шк. психологу. Усе для роботи. – 2020. – № 4. – С. 22–25.
  9. Гірліна, Н. Ю. Феномен кіберсоціалізаціїї в умовах медіакультурного простору / Н. Ю. Гірліна // Гілея. – 2017. – № 11. – С. 324–327.
  10. Гудошник, Ю. Булінг в учительській: як розпізнати і запобігти / Ю. Гудошник // Англ. мова в початк. шк. – 2019. – № 9. – С. 11–14.
  11. Євтушок, В. А. Протидія кібербулінгу в Україні: правовий аспект / В. А. Євтушок, В. О. Кущенко // Наук. вісн. Дніпропетров. держ. ун-ту внутрішніх справ. – 2019. – № 1. – С. 127–130.
  12. Іванюк, К. Знати і розуміти : Термінологічний словник із кібербезпеки / К. Іванюк // Фізика. – 2020. – № 7–8, лип.–серп. – С. 78–79.
  13. Карпенко, З. С. Мобінг в акмеперіоді: ризики і ресурси корекції життєвого сценарію особистості / З. С. Карпенко // Психологічн. часоп. – 2018. – № 6. – С. 82–94.
  14. Козлова, А. Мобінг і босінг у школі : Емоційне насильство на роботі / А. Козлова // Психолог. – 2020. – № 2, лют. – С. 72–77.
  15. Корабльова, О. О. Профілактика мобінгу в шкільному середовищі у контексті діяльності UNICEF в Україні / О. О. Корабльова // Зб. наук. пр. Хмельниц. інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2018. – № 1. – С. 130–132.
  16. Кулик, К. Д. Проблеми та наслідки поширення кібербулінгу в суспільстві / К. Д. Кулик, І. В. Дейкун // Журнал східноєвроп. права. – 2018. – № 58. – С. 63–68.
  17. Корабльова, О. О. Сучасні аспекти формування системи українського законодавства та освітньо-інформаційного простору з профілактики мобінгу в школі / О. О. Корабльова // Зб. наук. пр.. Хмельниц. інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2019. – № 17. – С. 129–131.
  18. Мельниченко, Д. Небезпечний інтернет: Виховна година для учнів старшої школи / Д. Мельниченко // Інформатика. – 2020. – № 5–6, трав.–черв. – С. 42–45.
  19. Миронюк, Т. В. Кібербулінг в Україні – соціально небезпечне явище чи злочин: визначення та протидія / Т. В. Миронюк, А. К. Запорожець // Юридич. часоп. Нац. акад. внутрішніх справ . – 2018. – № 2. – С. 275–284.
  20. Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в Інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. – 2019. – № 1. – С. 55–60.
  21. Найдьонова, Л. Кібербулінг: способи розпізнання й захист дитини / Л. Найдьонова // Школа. – 2018. – № 6. – С. 54–73.
  22. Найдьонова, Л. А. Кібербулінг у підлітковому рейтингу інтернет-небезпек / Л. А. Найдьонова // Психологічні науки: проблеми і здобутки. – 2018. – Вип. 1. – С. 141–159.
  23. Нестеренко, А. Адміністративно-правова протидія кібербулінгу стосовно дітей / А. Нестеренко // Вісн. Нац. ун-ту «Львівська політехніка». Юрид. науки. – 2019. – Вип. 21. – С. 170–175.
  24. Нікіфорова, Є. Ю. Тролінг у віртуальному просторі (на матеріалі англомовних Інтернет-форумів) / Є. Ю. Нікіфорова // Молодий вчений. – 2018. – № 6(1). – С. 107–111.
  25. Остапенко, Г. Як подолати кібербулінг? : поради щодо профілактики та подолання кібербулінгу / Г. Остапенко, А. Рябикіна // Шк. світ. – 2018. – Груд., № 23. – С. 18–20.
  26. Павлюк, Н. Кібербулінг як форма агресії / Н. Павлюк // Інформатика. – 2020. – № 5–6, трав.–черв. – С. 16–28.
  27. Павлюк, Н. Кібербулінг як форма агресії / Н. Павлюк // Психолог. – 2019. – 11, листоп. – С. 22–33 : рис.
  28. Пономаренко, О. М. Булінг – проблема того, хто потерпає від булінгу, чи групи? : профілактичне заняття для підлітків у форматі World cafe («Світове кафе») / О. М. Пономаренко // Шк. психологу. Усе для роботи – 2019. – № 9. – С. 23–27.
  29. Пантєлєєва, Н. М. Кібербулінг як загроза психологічній і соціальній безпеці життєдіяльності особистості та суспільства / Н. М. Пантєлєєва, Г. Т. Кабенгеле // Фін. простір. – 2018. – № 4. – С. 125–133.
  30. Петряєв, О. Кіберсоціалізація: інформаційно-технічні, освітні та правові аспекти / О. Петряєв // Інформація і право. – 2020. – № 3. – С. 119–126.
  31. Потоцька, І. С. Психологічні особливості прояву кібербулінгу у сучасних школярів / І. С. Потоцька, Т. П. Рисинець, Л. С. Лойко, А. А. Демяненко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2018. – № 1. – С. 280–289.
  32. Потьомкіна, Н. Кіберсоціалізація юні: соціально-педагогічний підхід / Н. Потьомкіна // Social work and education. – 2019. – Vol. 6, no. 3. – С. 269–284.
  33. Смук, О. Т. Мобінг як наслідок злоякісної агресії / О. Т. Смук // Наук. вісн. Ужгород. нац. ун-ту. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. – 2018. – Вип. 2. – С. 260–264.
  34. Тищенко, А. Кібербулінг – загроза ХХІ століття / А. Тищенко // Безпека життєдіяльності. – 2019. – № 2. – С. 25.
  35. Топчій, О. В. Сучасні загрози інформаційного кіберпростору для неповнолітніх / О. В. Топчій // Зб. матеріалів «ІІ Всеукраїнських науково-правових читань» : 3 жовт. 2018 р., м. Ірпінь: пам'яті Н. Р. Нижник / Унт держ. фіскальної служби України, Навч.-наук. ін.-т права, Каф. історії права і держави та конституційного права. – Вінниця, 2018. – С. 128–132.
  36. Фатєєва, М. В. Профілактика булінгу в учнівському середовищі : тренінг для учнів / М. В. Фатєєва // Шкільному психологу. Усе для роботи. – 2020. – № 5. – С. 20–23.
  37. Фомічова, О. Наукові підходи до трактування поняття «боулінг» в історико-педагогічній ретроспективі / О. Фомічова // Рідна шк. – 2019. – № 5/6. – С. 42–47.
  38. Хоменко, З. І. Агресивна поведінка дітей як передумова підліткового кібербулінгу в мережевому спілкуванні / З. І. Хоменко // Психологія і особистість. – 2018. – № 2. – С. 181–196.
  39. Хоменко, З. І. Види кібербулінгу в мережевому спілкуванні людей / З. І. Хоменко // Актуальні проблеми психологічної теорії та практики : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ., аспірантів і молодих вчених 29 берез. 2018 р. / Донец. нац. ун-т ім. В. Стуса, Філолог. ф-т, Каф. психології, Вроцлавський ун-т, Ін-т психології. – Вінниця, 2018. – С. 206–210.
  40. Ціпан, Т. Превенція асоціальної поведінки неповнолітніх: психолого-педагогічна діагностика / Т. Ціпан // Інноватика у вихованні. – 2020. – Вип. 11(1). – С. 160–166.
  41. Чернишова, Н. Мобінг у педколективі: суть, причини виникнення та наслідки / Н. Чернишова // Школа. – 2018. – № 12. – С. 2–7.
  42. Шебаніц, В. Стоп агресії підлітків! / В. Шебаніц // Відкритий урок: розробки, технології, досвід. – 2015. – № 7/8. – С. 56–59.
  43. Шмирко, С. В. Нові «розваги» сучасної учнівської молоді / С. В. Шмирко; С. В. Гелдаш // Безпека життєдіяльності. – 2012. – № 4. – С. 4–5.

 

Логін: *

Пароль: *