Проведення самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» в 2023/2024 н.р.
ДО ВМР
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 42 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»
(КЗ «ДНЗ № 42 ВМР»)
Код ЄДРПОУ 26243378
ВИТЯГ З НАКАЗУ
13.10.2023 м. Вінниця № 186
Про проведення самооцінювання
управлінських та освітніх процесів
за напрямом «Освітнє середовище
закладу дошкільної освіти»
Відповідно до статті 41, частини 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР», з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої та управлінської діяльності закладу
Н А К А З У Ю:
1. Провести у 2023/2024 н.р. самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»
Термін виконання: жовтень 2023- квітень 2024 р.
2. Журавель Н.В., вихователя-методиста, призначити відповідальною особою із забезпечення якості освіти.
3. Створити постійно діючу робочу групу із забезпечення щорічного самооцінювання якості освітньої та управлінської діяльності закладу у такому складі:
керівник групи: Журавель Н.В., вихователь-методист;
члени групи:
Сапун І.А., вихователь;
Щерба Л.В., вихователь;
Есаулова Л.І., вихователь;
Бабич Н.І., заступник завідувача з господарства.
4. Членам робочої групи:
4.1. у своїй роботі керуватися ст. 41, частина 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР».
Термін виконання: постійно.
4.2. розробити та затвердити план роботи робочої групи.
Термін виконання: до 30.10.2023 р.
4.3.використовувати такі методи збору інформації, як вивчення документації, спостереження, опитування та анкетування педагогів та батьків.
Термін виконання: постійно.
4.4. підготувати перелік питань для проведення анкетування, опитування, спостереження, вивчення документації, за напрямами відповідно до критеріїв оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу.
Термін виконання: до 30.10.2023 р.
4.5. узагальнені результати про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів надавати у вигляді таблиці.
Термін виконання: до 01.05.2023 р.
4.6. підготувати звіт за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої та управлінської діяльності.
Термін виконання: до 10.05.2023 р.
5. Заслухати звіт про результати самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» на засіданні педагогічної ради у травні 2024 року та щорічному звітуванні завідувача на загальних зборах.
6. Врахувати ухвалу педагогічної ради та загальних зборів у розробці освітньої програми та плану роботи закладу дошкільної освіти на 2024/2025 начальний рік.
Термін виконання: до 10.06.2024 р.
7.Оприлюднити звіт про результати само оцінювання освітніх та управлінських процесів на сайті ЗДО.
Термін виконання: до 10.06.2024 р.
8.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Завідувач Тетяна ЖАРКОВА
ВИСНОВКИ
про результати самооцінювання освітніх та управлінських процесів
комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 42 Вінницької міської ради»
за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти»
за 2023-2024 навчальний рік
№ з/п |
Перелік тверджень |
Рівні |
|||
Високий |
Достатній |
Потребує покращення |
Низький |
||
Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці |
|||||
Критерій 1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними |
|||||
Індикатор 1.1.1.1. Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними |
|||||
1. |
Наявність (справність) огорожі/паркану |
|
|
+ |
|
2. |
Недоступність території для несанкціонованого заїзду транспортних засобів |
|
+ |
|
|
3. |
Недоступність приміщення для несанкціонованого доступу сторонніх осіб |
|
+ |
|
|
4. |
Обладнано групові майданчики:
|
|
+ |
|
|
5. |
Облаштовано спортивно-ігрова зона:
|
|
+ |
|
|
6. |
Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:
|
|
|
+ |
|
7. |
Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого листя |
+ |
|
|
|
8. |
Групові осередки для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі та забезпечені окремими входами |
+ |
|
|
|
9. |
Груповий осередок, призначений для дітей певного віку ізольований від решти групових осередків |
|
+ |
|
|
10. |
Стан приміщень (стіни, підлога) відповідають вимогам безпеки:
|
|
+ |
|
|
11. |
Пісочниці на групових майданчиках закриваються і огороджені бортиками |
|
|
+ |
|
Індикатор 1.1.1.2. Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі |
|||||
1. |
Доступність прилеглої території до будівлі закладу освіти (шляхи руху, зона паркування транспорту) |
|
+ |
|
|
2. |
Забезпечено можливість безперешкодного руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду візком, з рівним неушкодженим покриттям) |
|
|
+ |
|
3. |
На першому поверсі будівлі закладу передбачено груповий осередок для інклюзивної групи |
|
|
|
Не передбачено |
4. |
Забезпечено безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:
|
|
|
+ |
|
5. |
Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:
|
|
|
|
+ |
6. |
Наявна можливість вільного та зручного переміщення в груповому осередку та користування меблями |
|
+ |
|
|
7. |
Висота столів та стільців регулюється |
|
|
+ |
|
8. |
Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені |
+ |
|
|
|
Індикатор 1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги |
|||||
|
Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам |
|
|
|
|
2. |
Виконуються санітарно- гігієнічні вимоги щодо освітлення усіх приміщень та території |
|
|
|
|
3. |
Заклад освіти обладнаний мережами господарсько- питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції |
|
|
|
|
4. |
Холодною і гарячою проточною водою заклад освіти забезпечений упродовж усього року з установленням крані в- змішувачів:
|
|
|
|
|
|
Приміщення закладу дошкільної освіти утримується в порядку й чистоті |
|
+ |
|
|
5. |
Здійснюється 2 рази на день щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарно-гігієнічних вимог |
+ |
|
|
|
6. |
Меблі, обладнання, опалювальні прилади, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються гарячою водою з милом |
|
+ |
|
|
7. |
Столи в ігрових і групових приміщеннях, після кожного прийому їжі миються гарячою водою з милом |
+ |
|
|
|
8. |
Територія підлягає прибиранню 2 рази на день |
|
+ |
|
|
Індикатор 1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами |
|||||
|
У закладі освіти облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок |
|
|
|
Не передбачено |
2. |
Оснащення ресурсної кімнати/ осередок відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей- інвалідів |
|
|
|
Не передбачено |
Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу |
|||||
Індикатор 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам |
|||||
|
Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання і сушіння одягу та взуття дітей |
|
+ |
|
|
2. |
Ігрові приміщення в групових осередках обладнані шафами для іграшок і підсобного матеріалу |
+ |
|
|
|
3. |
Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною |
|
+ |
|
|
4. |
Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані |
+ |
|
|
|
|
5. |
Туалети старших вікових груп відокремлені екранами- перегородками для хлопчиків та дівчаток |
|
+ |
|
|
|
6. |
Наявні рукомийники, мило, туалетний папір |
+ |
|
|
|
|
7. |
Туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелажу для горщиків |
+ |
|
|
|
|
8. |
Меблі у вікових групах підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей |
|
+ |
|
|
|
9. |
Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску |
|
+ |
|
|
|
10. |
Стаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці) міцно закріплені до стін, підлоги |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу |
||||||
1. |
У закладі наявні: Обладнані відповідно вимогам законодавства та забезпечують реалізацію освітніх програмі): |
|||||
2. |
Зала для музичних та фізкультурних занять |
+ |
|
|
|
|
3. |
Кімната ручної праці (образотворчого мистецтва) |
|
|
|
Не передбачено чено |
|
4. |
Логопедичний кабінет |
|
|
|
Не передбачено
|
|
5. |
Психологічний кабінет має два приміщення: • • |
|
|
|
Не передбачено
|
|
6. |
Методичний кабінет |
|
+ |
|
|
|
7. |
Кімната для занять з технічними засобами навчання (ТЗН) |
|
|
|
Не передбачено
|
|
8. |
Кімната для природи |
|
|
|
Не передбачено
|
|
9. |
Басейн:
|
|
|
|
Не передбачено
|
|
10. |
Інші приміщення (додати з урахуванням типу закладу) |
|
|
|
Не передбачено
|
|
11. |
Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей |
|
+ |
|
|
|
Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
||||||
Індикатор 1.1.3.1. Проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
||||||
|
Колективний договір (наявність розділу з охорони праці) |
+ |
|
|
|
|
2. |
Правила внутрішнього розпорядку закладу |
+ |
|
|
|
|
3. |
План роботи на навчальний рік та літній період (наявність розділу з ОП і БЖД) |
+ |
|
|
|
|
4. |
Накази керівника закладу |
+ |
|
|
|
|
5. |
Матеріали щодо атестаціїї робочих місць |
+ |
|
|
|
|
6. |
Журнал протоколів засідання комісії з перевірки знань з охорони праці |
|
+ |
|
|
|
7. |
Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці |
+ |
|
|
|
|
8. |
Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (первинний повторний, цільовий, позаплановий) |
+ |
|
|
|
|
9. |
Журнал реєстрації та видачі інструкцій з охорони праці у навчальному закладі |
+ |
|
|
|
|
10. |
Журнал обліку нещасних випадків невиробничого характеру |
+ |
|
|
|
|
11. |
Журнал реєстрації мікротравм, що сталися з вихованцями |
+ |
|
|
|
|
12. |
Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями |
+ |
|
|
|
|
13. |
Журнал реєстрації нещасних випадків з працівниками |
+ |
|
|
|
|
14. |
Журнал обліку медичних оглядів і графік проходження працівниками медичних оглядів |
+ |
|
|
|
|
15. |
Протоколи виробничих нарад, засідань педагогічної ради, батьківських зборів щодо стану роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі дошкільної освіти |
+ |
|
|
|
|
16. |
Положення про:
|
|
|
+
|
|
|
17. |
Звіт про травматизм за рік |
+ |
|
|
|
|
18. |
Посадові (робочі) інструкції та інструкції з охорони праці за професіями та за видами робіт |
+ |
|
|
|
|
19. |
План заходів щодо забезпеченя пожежної безпеки закладу дошкільної освіти (складаається на календарний рік) |
+ |
|
|
|
|
20. |
Журнал обліку первинних засобів пожежогасіння |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
||||||
1. |
Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих ящиках, які унеможливлюють їх доступність |
|
+ |
|
|
|
2. |
Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечуються наявність вільного доступу до всіх виходів |
|
+ |
|
|
|
3. |
Вихід із приміщення групового осередку вільний для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації |
+ |
|
|
|
|
4. |
У інформативному куточку розміщені плакати про заходи:
|
+ |
|
|
|
|
5. |
У коридорах, холах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки |
+ |
|
|
|
|
6. |
Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо:
|
|
+ |
|
|
|
7. |
У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв |
+ |
|
|
|
|
Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти |
||||||
1.1.4.1. Організовано безпечне харчування |
||||||
|
Режим харчування затверджений керівником закладу і оприлюднений в інформаційному куточку |
+ |
|
|
|
|
2. |
В інформаційному куточку наявне денне меню із зазначенням виходу кожної страви, завірено керівником і медичним працівником закладу |
+ |
|
|
|
|
3. |
Поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу |
+ |
|
|
|
|
4. |
Перед харчоблоком, у групах наявні таблиці, в яких визначається об'єм порції, що мають отримати діти кожної з вікових груп |
|
+ |
|
|
|
5. |
Час видачі готових страв з харчоблоку збігається з графіком видачі їжі та режимами дня груп |
|
+ |
|
|
|
6. |
Забезпечено питний режим (кожна дитина за потреби отримує кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці) |
+ |
|
|
|
|
1.1.4.2. Забезпечено різноманітне, збалансоване харчування, виконуються норми |
||||||
|
Бракеражний журнал |
+ |
|
|
|
|
2. |
Меню-розкладка |
+ |
|
|
|
|
3. |
Примірне чотиритижневе сезонне меню |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог |
||||||
|
Відра, каструлі, ополоники у групах, їдальнях виміряні і відповідно промарковані |
|
+ |
|
|
|
2. |
Не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений посуд та емальований з пошкодженою емаллю |
|
+ |
|
|
|
3. |
Кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком |
|
+ |
|
|
|
4. |
Працівники груп у чистому санітарному одязі (халат, фартух, хустка), доставляють їжу у групи лише у промаркованих, закритих кришками відрах і каструлях |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок здобувачів дошкільної освіти |
||||||
|
За дитиною закріплено постійне місце за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини |
|
+ |
|
|
|
2. |
Перед кожним прийомом їжі стіл сервірують згідно з меню |
+ |
|
|
|
|
3. |
Дітей привчають:
|
+ |
|
|
|
|
4. |
Дітей привчають сідати за стіл:
|
|
+ |
|
|
|
5. |
Дітей привчають користуватися столовими приборами (згідно з вимогами навчальної програми):
|
|
+ |
|
|
|
6. |
3 чотирирічного віку дітей навчають чергувати у групі під час приймання їжі з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки або ковпаки), сервірувати столи і збирати використаний посуд |
|
+ |
|
|
|
Критерії 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
||||||
Індикатор 1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога |
||||||
|
Функціонує у закладі медичний кабінет |
+ |
|
|
|
|
2. |
У медичному кабінеті наявне обладнання та вироби медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги |
+ |
|
|
|
|
3. |
У медичному кабінеті наявні лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги |
+ |
|
|
|
|
1.1.5.2. Проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних формах та здоров’язбережувальні заходи |
||||||
|
Заняття з фізичної культури |
+ |
|
|
|
|
2. |
Малі форми активного відпочинку під час організованої навчально-пізнавальної діяльності: фізкультхвилинки, фізкультурні паузи/динамічні перерви |
|
+ |
|
|
|
3. |
Форми оптимізації рухової активності у повсякденному житті: ранкова гімнастика, гімнастика після денно сну, рухливі ігри, заняття фізичними вправами/фізкультурні комплекси на прогулянках, походи за межі дошкільного закладу/дитячий туризм, фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, Дні й тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання |
|
+ |
|
|
|
4. |
Загартувальні й лікувально-профілактичні процедури |
|
+ |
|
|
|
Індикатор 1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму |
||||||
|
Наявний ізолятор, розміщений на першому поверсі |
|
+ |
|
|
|
2. |
У разі виявлення ознак інфекційної хвороби дитину ізолюють від здорових дітей |
+ |
|
|
|
|
3. |
У закладі освіти (окремих групах) проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи |
|
+ |
|
|
|
4. |
Проводиться вимірювання температури дітей 2 рази на день |
+ |
|
|
|
|
5. |
Здійснюється щоденно дезінфекція приміщень |
|
+ |
|
|
|
6. |
У приміщеннях встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті): • дезінфекція приміщень бактерицидними лампами проводиться за відсутності дітей та працівників відповідно до інструкції |
|
+ |
|
|
|
7. |
Іграшки обробляються дезінфекційними засобами |
|
+ |
|
|
|
8. |
В інформаційному куточку наявна інформація про інфекційні захворювання дітей дошкільного віку |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя |
||||||
1. |
В інформаційних куточках, висвітлено питання щодо: • • оздоровчо-фізкультурних заходів |
|
+ |
|
|
|
Індикатор 1.1.5.6. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти |
||||||
|
У закладі наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів |
|
+ |
|
|
|
2. |
У закладі наявні іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру |
|
|
+ |
|
|
3. |
У закладі наявні іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності |
|
+ |
|
|
|
4. |
У закладі наявне обладнання, інвентар, іграшки для занять у басейні |
|
|
|
Не передбачено
|
|
5. |
У закладі наявне приладдя і допоміжний інвентар та фізкультурний інвентар |
|
|
+ |
|
|
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||||
Критерій 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь- яким проявам дискримінації, булінгу |
||||||
Індикатор 1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно- правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
||||||
|
У закладі наявні інформаційні куточки з протидії булінгу . |
|
+ |
|
|
|
2. |
Накази керівника закладу освіти |
+ |
|
|
|
|
3. |
Посадові інструкції |
+ |
|
|
|
|
4. |
Журнал звернень громадян |
+ |
|
|
|
|
5. |
Журнал реєстрації вихідних документів |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.2.1.2. У закладі розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискремінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого- педагогічна підтримка |
||||||
1. |
У закладі наявний план заходів щодо запобігання протидії булінгу |
+ |
|
|
|
|
Індикатор 1.2.1.3 Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
||||||
1. |
У закладі наявні протоколи засідань педагогічних рад, виробничих нарад, загальних батьківських зборів |
+ |
|
|
|
|
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
||||||
Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту |
||||||
Індикатор І.З.З.І. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них ключових компетентностей |
||||||
|
У закладі створено предметно- просторове розвивальне середовище, що відповідає віковим особливостям здобувачів освіти |
|
+ |
|
|
|
2. |
Предметно-просторове розвивальне середовище:
|
|
+ |
|
|
|
3. |
У групових осередках відокремлені куточки для усамітнення, відпочинку |
|
+ |
|
|
|
4. |
У групі раннього віку створений куточок для ігрової діяльності |
|
+ |
|
|
|
5. |
У групі раннього віку створений куточок для рухової діяльності |
|
+ |
|
|
|
6. |
У групі раннього віку створений куточок для художньої діяльності:
|
|
+ |
|
|
|
7. |
У групі раннього віку створений куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності:
формування елементарних математичних уявлень |
|
|
+ |
|
|
8. |
У групі раннього віку створений куточок для трудової діяльності: • праця в природі та господарсько-побутова зона |
|
+ |
|
|
|
9. |
У групах дошкільного віку створений куточок ігрової діяльності |
|
+ |
|
|
|
10. |
У групах дошкільного віку створений куточок рухової діяльності |
|
+ |
|
|
|
11. |
У групах дошкільного віку створений куточок художньої діяльності:
|
|
+ |
|
|
|
12. |
У групах дошкільного віку створений куточок мовленнєво- пізнавальної діяльності:
|
|
+ |
|
|
|
13. |
У групах дошкільного віку створений куточок трудової діяльності:
|
|
+ |
|
|
|
Індикатор І.З.З.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам |
||||||
|
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групі раннього віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально- дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
|
+ |
|
|
|
2. |
Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах дошкільного віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально- дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти |
|
+ |
|
|
|
Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці
Середній бал: 2,85.
Узагальнений рівень: достатній.
Організацію освітнього середовища потрібно вдосконалити в таких напрямках:
Критерій 1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу мають належні умови, є безпечними та доступними.
- необхідно частково реконструювати огорожу/паркан;
- відновити обладнання на території для фізичної активності здобувачів освіти;
- відремонтувати та замінити пісочниці на групових майданчиках;
- реконструювати дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
- забезпечити у дошкільних групах регулювання висоти столів та стільців.
Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу.
- спроєктувати сенсорно-збагачене середовище;
- не допускати перенасиченість осередків предметним матеріалом, продумувати зміну середовища відповідно до пізнавальної теми перспективного плану освітньої роботи;
- забезпечити вікові групи м’якими модулями, які діти використовували б, щоб створити свій простір.
Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх.
- оновити та перевірити всі документи з охорони праці закладу дошкільної освіти.
Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти.
- провести тестування працівників щодо розуміння принципів організації харчування в ЗДО та анкетування батьків.
Критерій 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти
- провести анкетування вихователів та батьків;
- доповнити плани засідань педагогічних ради, виробничих нарад, нарад при керівнику закладу освіти питаннями щодо здійснення медико-педагогічного контролю за організацією фізичного виховання;
- доповнити плани загальних батьківських зборів питаннями санітарно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя.
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації
Середній бал: 3,86.
Узагальнений рівень: високий.
Організацію освітнього середовища потрібно вдосконалити в таких напрямках:
Критерій 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу.
- поновити інформаційні куточки для дітей та дорослих з переліком організацій, до яких можна звернутись в ситуації насилля та боулінгу.
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору
Середній бал: 3,86.
Узагальнений рівень: достатній.
Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту
- поповнити куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності у групах раннього віку.