КЗ "ДНЗ № 42 ВМР"
"ПРОЛІСОК"

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

 

Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад № 42  Вінницької міської ради" - заклад комунальної власності.

Адреса: м. Вінниця, вулиця Олега Антонова, 9.

Контактний телефон: (0432) 27-13-14.

Дитячий контингент закладу налічує 287 дошкільників, обігрітим теплом та материнським піклуванням працівників дошкільного закладу.

Заклад дошкільної освіти має всі необхідні умови, які відповідають сучасним санітарно-гігієнічним, педагогічним та естетичним вимогам. Будівля має централізоване опалення, холодне та гаряче водопостачання, каналізацію, відповідно оснащені групові та службові приміщення. У будівлі ЗДО розміщуються ігрові та спальні кімнати, фізкультурно-музична зала,осередок природи, талановитих пальчиків.

На території ЗДО знаходяться прогулянкові майданчики з альтанками та малими формами, обладнаний спортивний майданчик. Організація предметно-просторової структури освітнього середовища надає можливість для здійснення постійного просторового та предметного вибору всіма суб’єктами освітнього процесу. Організоване педагогами середовище забезпечує конструктивну, моторну, сенсорну, маніпулятивно-пізнавальну, ігрову, фізичну та художню активності. Дітям надається великий комплекс розвиваючих можливостей, середовище мотивує їх на вияв самостійності та вільної активності.

У закладі функціонує 12 вікових груп.

  • 3 групи - третього року життя;
  • 3 групи - четвертого року життя;
  • 3 групи - п'ятого року життя, з них 1 група інклюзивна;
  • 3 групи - шостого року життя.

Мова навчання: українська

Режим роботи: 12 годин (7-30-19-30).

Вид послуг які надає заклад дошкільної освіти: дошкільна освіта.

Згідно з штатним росписом в ДНЗ працює 48 осіб з них 21 педагог і 27 працівників обслуговуючого персоналу.

Освітній процес будується відповідно вимог програми виховання і навчання дітей від 2 до 7 років «Дитина». Основне призначення колективу - допомогти дошкільнику жити власними силами, у злагоді з довкіллям й злагоді із собою, як активному суб'єкту життєдіяльності. Заняття плануються з урахуванням розумового і фізичного навантаження. На початку та в кінці навчального року проводиться діагностування рівня знань, умінь та навичок дітей, згідно з розділами програми.

Педагоги впроваджують інноваційні технології та методики:

  • вихователі груп №1, 3, 5 (раннього віку) - І. О. Ликової "Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності'';

  • вихователі групи № 10 (старший дошкільний вік) - К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»;

  • вихователі групи №7 (старший дошкільний вік) - К.Л. Крутій, О.П. Кулинич «Технологія побудови занять з художньо – мовленнєвої діяльності дітей молодшого дошкільного віку за сучасними лінгвістичними підходами»; Л.М. Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей молодшого дошкільного віку на заняттях з малювання";

  • вихователі групи №8 (старший дошкільний вік) - К.Л. Крутій «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням»;

  • вихователі груп № 6, 9 (середній дошкільний вік) - Л.В.Шелестової «Розвивальне читання»; І.О. Ликової «Формування естетичного ставлення і художніх здібностей в образотворчій діяльності»;

  • вихователі групи № 11 (молодший дошкільний вік) - С.М . Лисенкової «Вивчення віршів за опорними схемами»; В.О.Сухомлинського «Формування морально-етичного ставлення до природи»;

  • вихователі групи № 2 (середній дошкільний вік) - І.Є.Товкач «Віконечко у світ грамоти»; Г.С.Тарасенко «Естетико-екологічне виховання»

  • вихователі групи №4 (середній дошкільний вік) - К.Крутій «Використання опорних схем на заняттях з мовленнєвим навантаженням»; С.М. Лисенкової «Вивчення віршів за опорними схемами»;

  • вихователі групи № 12 (середній дошкільний вік) - Л.Шульги «Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку на заняттях з малювання»;

Педагоги мають свої власні методичні розробки.

До уваги батьків постійно діє вистовка творчих робіт вихованців "Умілі рученята" та "Чарівний пензлик".

На базі ЗДО працює консультпункт, де батьки можуть одержати кваліфіковану консультацію з питань, які їх хвилюють.

Поширені такі форми роботи, як педагогічні семінари для батьківського активу, тематичні батьківські збори, батьківські конференції, "Школа молодих батьків".

В холі закладу оформлена педагогічна панорама, яка дає змогу батькам ознайомитися з освітнім процесом у дитячому садочку.

Спільними зусиллями педагогів і батьків створено естетичне, предметно-розвивальне середовище, в якому стають реальними дитячі мрії, творчі злети педагогів, надії батьків.

Діяльність закладу дошкільної освіти спрямована на:

  • використання особистісно-орієнтованого підходу до розвитку дитини.
  • впровадження в освітній процес позитивного педагогічного досвіду роботи, інноваційних технологій і методик виховання та навчання.​
  • удосконалення форм роботи педагогів і родин з патріотичного виховання у контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини;
  • забезпечення наступності в реалізації завдань художньо-естетичного, трудового виховання між дошкільною і початковою ланками освіти;

Пріорітетним напрямом діяльності дошкільного навчального закладу є:

здоров'язбережувальний, здоров'яформувальний розвиток дитини-дошкільника.

 

Хто не знає наш садок?-

Він скликає всіх діток!

Всіх, без винятку, він любить, 

Пригортає і голубить.

 

Мріє діток він навчити

Розумітися, дружити,

Мандрувать всіма світами,

Слухатися тата й мами.

 

Для завдань цих благодійних,

Компетентних і надійних

Тих, хто вміє все і знає

Він спеціалістів має.

 

Вихователі-всезнайки

Рахувать, вдягати майки,

Танцювати і читати,

Їсти кашу, малювати, -

Різні вміння та знання

Діточкам дають щодня.

 

Є в садку дві медсестри,

Роблять все для дітвори.

Це вони меню складають

І про вітаміни дбають.

 

Логін: *

Пароль: *