Додаток 2. Узагальнена таблиця критеріїв, індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти та
Додаток 2 до Положення
про внутрішню систему забезпечення
якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР»
Узагальнена таблиця критеріїв, індикаторів та інструментарію для оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Критерії оцінювання |
Індикатори оцінювання |
Методи збору інформації |
Інструментарій, що буде використано для оцінювання |
Результати спостережень, вивчень та опитувань |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
Напрям оцінювання 1. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти |
||||||
Вимога1.1. Створення належних, безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці |
||||||
1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними |
1.1.1.1. Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними |
1.1.1.1 Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
1.1.1.2. Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі |
1.1.1.2. Спостереження (освітнє середовище). Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги |
1.1.1.3Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими освітніми потребами |
1.1.1.4. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу |
1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей, санітарно-гігієнічним вимогам |
1.1.2.1. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу |
1.1.2.2. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних) |
|||||
1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх |
1.1.3.1. Проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
1.1.3.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій |
1.1.3.2. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти |
1.1.4.1. Організовано безпечне харчування |
1.1.4.1. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
1.1.4.2. Забезпечено різноманітне, збалансоване харчування, виконуються норми харчування |
1.1.4.2. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог |
1.1.4.3. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок у здобувачів дошкільної освіти |
1.1.4.4. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти |
1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога |
1.1.5.1. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
1.1.5.2. Проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних формах та здоров’язбережувальні заходи |
1.1.5.2. Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем –методистом) |
|||||
1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму |
1.1.5.3. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя |
1.1.5.4. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
1.1.5.5. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти |
1.1.5.6. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
1.1.5.6. Здійснюється медико-педагогічний контроль за організацією фізичного виховання |
1.1.5.7. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації |
||||||
1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу |
1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно-правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому |
1.2.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, із практичним психологом/соціальним педагогом) |
||||
1.2.1.2. Розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискримінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого-соціальна підтримка |
1.2.1.2. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, із практичним психологом/соціальним педагогом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
1.2.1.3. Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і психологічно комфортним |
1.2.1.3. Опитування (інтерв’ю із практичним психологом/соціальним педагогом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору |
||||||
1.3.1. У закладі дошкільної освіти створено умови для організації освітнього процесу, інтеграції та соціальної адаптації здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами |
1.3.1.1. Забезпечується проведення (надання) додаткових психолого-педагогічних і корекційно-розвиткових занять (послуг) здобувачам дошкільної освіти з особливими освітніми потребами, що визначені індивідуальною програмою розвитку (у разі потреби) |
1.3.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю вихователем методистом, із практичним психологом/соціальним педагогом) Спостереження (за організацією життєдіяльності дітей) |
||||
1.3.1.2. Організовано освітній процес для дітей із особливими освітніми потребами (створено команду психолого-педагогічного супроводу, розроблено індивідуальні програми розвитку), відстежується результативність діяльності команди психолого-педагогічного супроводу тощо (за потребою) |
1.3.1.2. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, із практичним психологом/соціальним педагогом) |
|||||
1.3.2. Заклад дошкільної освіти взаємодіє із батьками здобувачів дошкільної освіти із особливими освітніми потребами, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру, залучає їх до необхідної підтримки дітей під час здобуття дошкільної освіти (у разі наявності здобувачів освіти з особливими освітніми потребами) |
1.3.2.1. Індивідуальні програми розвитку розробляються за участі батьків та створюються умови для залучення асистента дитини в освітній процес (за потребою) |
1.3.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
1.3.2.2. Є асистент вихователя який у співпраці з педагогами організовує освітній процес |
1.3.2.2. Вивчення документації Спостереження (за організацією життєдіяльності дітей) |
|||||
1.3.2.3. Забезпечується співпраця з інклюзивно-ресурсним центром, навчально-реабілітаційним центром чи іншими закладами (за потреби) щодо супроводу та підтримки здобувачів дошкільної освіти з особливими освітніми потребами |
1.3.2.3. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, інтерв’ю із практичним психологом/соціальним педагогом) |
|||||
1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту |
1.3.3.1. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них ключових компетентностей |
1.3.3.1. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
1.3.3.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам |
1.3.3.2. Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
Напрям 2. Здобувачі дошкільної освіти. Забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку, набуття нею життєвого соціального досвіду |
||||||
Вимога 2.1. Дотримання вимог державного стандарту |
||||||
2.1.1. У закладі дошкільної освіти реалізується державний стандарт |
2.1.1.1. Організовується освітній процес відповідно до освітньої програми (програм) що повністю забезпечує реалізацію державного стандарту |
2.1.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
2.1.1.2. Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти сприяє набуттю дитиною ключових компетентностей відповідно до освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою державного стандарту |
2.1.1.2. Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
2.1.1.3. Створюються умови для реалізації варіативної складової державного стандарту, для впровадження додаткових організаційних форм освітнього процесу – гуртки, студії, секції (за згодою батьків та з урахуванням індивідуальних особливостей здобувачів дошкільної освіти) |
2.1.1.3. Вивчення документації Спостереження (освітнє середовище) Опитування (інтерв’ю з керівником) |
|||||
2.1.2. У закладі дошкільної освіти здійснюється внутрішній моніторинг розвитку компетентнос-тей здобувачів дошкільної освіти |
2.1.2.1. Здійснюється аналіз розвитку компетентностей здобувачів дошкільної освіти, приймаються відповідні управлінські рішення щодо корекції освітнього процесу і розвитку здобувача |
2.1.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, вихователем методистом) |
||||
Вимога 2.2. Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі |
||||||
2.2.1. У закладі дошкільної освіти забезпечено дотримання розпорядку дня |
2.2.1.1. Розпорядок дня здобувачів дошкільної освіти у вікових групах відповідає гігієнічним нормам щодо тривалості сну, організації різними видами діяльності та відпочинку, у тому числі навчальних занять, тривалості перебування на свіжому повітрі, рухової активності, кратності приймання їжі |
2.2.1.1.Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
2.2.1.2. Гранично допустиме навчальне навантаження відповідає віку здобувачів дошкільної освіти |
2.2.1.2. Вивчення документації Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
Напрям 3. «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти» |
||||||
Вимога 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу |
||||||
3.1.1.Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність |
3.1.1.1. Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою |
3.1.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
3.1.1.2. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти планують освітній процес та оцінюють його результативність |
3.1.1.2. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують технології та методики, спрямовані на оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими компетентнос-тями |
3.1.2.1. Педагогічні працівники організовують освітній процес з урахуванням вікових, фізіологічних та психологічних особливостей дітей, їх індивідуальні можливості та потреби, гнучко та варіативно застосовують форми та методи організації освітнього процесу |
3.1.2.1. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
3.1.2.2. Педагогічні працівники застосовують інформаційно-комунікаційні технології |
3.1.2.2. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
|||||
3.1.2.3. Педагогічні працівники застосовують особистісно зорієнтовані технології |
3.1.2.3. Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) |
|||||
3.1.3. Педагогічні працівники використовують та/або створюють освітні ресурси |
3.1.3.1. Педагогічні працівники використовують та/або створюють освітні ресурси (методичні розробки, презентації, блоги, веб-сайти тощо), мають публікації професійної тематики та оприлюднені методичні розробки |
3.1.3.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування педагогічних працівників) |
||||
3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна мова |
3.1.4.1. Працівники закладу дошкільної освіти сприяють популяризації державної мови |
3.1.4.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
3.1.4.2. У роботі зі здобувачами дошкільної освіти педагогічні працівники створюють умови для опанування дітьми державної мови |
3.1.4.2. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) |
|||||
Вимога 3.2. Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників |
||||||
3.2.1. Педагогічні працівники підвищують кваліфікацію |
3.2.1.1. Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти обирають різні види, форми і напрямки підвищення рівня своєї професійної компетентності |
3.2.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
3.2.2. Педагогічні працівники є учасниками методичної роботи закладу |
3.2.2.1. Педагогічні працівники беруть участь у діяльності професійних спільнот закладу (робочі, творчі, моніторингові групи), проводять майстер-класи, консультації тощо) |
3.2.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
Вимога 3.3.Налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу |
||||||
3.3.1. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками з питань розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний зворотній зв’язок |
3.3.1.1. У закладі дошкільної освіти всі співробітники працюють у партнерстві один з одним |
3.3.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
3.3.2. У закладі дошкільної освіти налагоджена практика педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці |
3.3.2.1. У закладі освіти налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників із батьками здобувачів дошкільної освіти в різних формах на принципах взаємоповаги, взаємодовіри, взаєморозуміння, співпраці |
3.3.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
3.3.3. У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу |
3.3.3.1. Педагогічні працівники надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (конференції, публікації, майстер - класи, семінари, наставництво) |
3.3.3.1. Спостереження (організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти) Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, інтерв’ю із практичним психологом/ соціальним педагогом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
Вимога 3.4. Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти |
||||||
3.4.1. У закладі дошкільної освіти організована система методичної роботи |
3.4.1.1. Методична робота закладу дошкільної освіти спрямована на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допомоги |
3.4.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом) |
||||
3.4.1.2. Забезпечується наступність дошкільної та початкової освіти |
3.4.1.2. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю вихователем методистом) |
|||||
3.4.1.3. Методичний простір є інформативним, змістовним, доступним, сучасним; задовольняє потреби педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні |
2.Спостереження (освітнє середовище) Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
|||||
Напрям 4. Управлінські процеси закладу дошкільної освіти |
||||||
Вимога 4.1. Сформована стратегія розвитку закладу дошкільної освіти |
||||||
4.1.1. У закладі дошкільної освіти є документ, що визначає стратегію розвитку закладу |
4.1.1.1. Документ щодо стратегічного розвитку закладу дошкільної освіти, який відповідає особливостям і умовам його діяльності (тип закладу, формування контингенту здобувачів дошкільної освіти, обсяг та джерела фінансування) |
4.1.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
4.1.2. У закладі дошкільної освіти є план роботи на навчальний рік та літній період |
4.1.2.1. План роботи закладу дошкільної освіти реалізує стратегію його розвитку та актуальні завдання, висвітлює всі напрямки діяльності |
4.1.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
4.1.2.2. Працівники закладу дошкільної освіти та батьки здобувачів дошкільної освіти залучаються до розроблення плану роботи закладу освіти |
4.1.2.2. Опитування (інтерв’ю з вихователем методистом, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
|||||
4.1.3. У закладі дошкільної освіти сформована й функціонує внутрішня система забезпечення якості освіти |
4.1.3.1. Здійснюється систематичний аналіз функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти |
4.1.3.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
4.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє створенню психологічно комфортного середовища |
4.2.1.1. Працівники та батьки здобувачів дошкільної освіти задоволені психологічним кліматом у закладі дошкільної освіти і діями керівника щодо формування відносин довіри та конструктивної співпраці між ними |
4.2.1.1. Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників, інтерв’ю із практичним психологом/соціальним педагогом) |
||||
Вимога 4.2. Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
||||||
4.2.2. Заклад дошкільної освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах |
4.2.2.1. Забезпечує змістовне наповнення та вчасне оновлення інформаційних ресурсів закладу (інформаційні стенди, сайт закладу дошкільної освіти/ інформація на сайті засновника, сторінки у соціальних мережах) |
4.2.2.1. Спостереження (освітнє середовище) (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
Вимога 4.3. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
||||||
4.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатних нормативів та типу закладу |
4.3.1.1. Укомплектовано кадровий склад (наявність/відсутність вакансій) |
4.3.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
4.3.1.2. Педагогічних працівників закладу дошкільної освіти приймають на роботу та звільняють з роботи з урахуванням вимог чинного законодавства |
4.3.1.2. Вивчення документації |
|||||
4.3.2. Керівник закладу дошкільної освіти мотивує педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності |
4.3.2.1. Керівник закладу дошкільної освіти застосовує заходи матеріального та морального заохочення до педагогічних працівників з метою підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності |
4.3.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
4.3.3. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє підвищенню кваліфікації педагогічних працівників |
4.3.3.1. Керівник створює умови для підвищення кваліфікації, впровадження педагогічними працівниками інновацій в освітній процес |
4.3.3.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування педагогічних працівників) |
||||
Вимога4.4. У закладі дошкільної освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу та розвитку громадського самоврядування |
||||||
4.4.1.Організація діяльності закладу дошкільної освіти на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу |
4.4.1.1. Працівники вважають, що їх права не порушуються |
4.4.1.1. Опитування (анкетування педагогічних працівників) |
||||
4.4.1.2. Права дітей в закладі дошкільної освіти не порушуються |
4.4.1.2. Опитування (анкетування батьків) |
|||||
4.4.2. У закладі дошкільної освіти створені умови для розвитку громадського самоврядування |
4.4.2.1. У закладі діють органи громадського самоврядування, пропозиції працівників закладу та батьків здобувачів освіти враховуються під час прийняття управлінських рішень |
4.4.2.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, педагогічних працівників) |
||||
4.4.3. Встановлено режим роботи закладу дошкільної освіти |
4.4.3.1. Режим роботи закладу дошкільної освіти враховує потреби учасників освітнього процесу, особливості діяльності закладу |
4.4.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, пед..працівників) |
||||
4.4.4. У закладі дошкільної освіти у належному стані утримується матеріально-технічна база |
4.4.4.1. Керівник вживає заходів щодо утримання у належному стані будівель, приміщень, обладнання для створення якісних умов діяльності закладу |
4.4.4.1.Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником, анкетування батьків, пед.. працівників) |
||||
Вимога 4.5. Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності |
||||||
4.5.1. Заклад дошкільної освіти впроваджує та дотримується політики академічної доброчесності |
4.5.1.1. Керівник забезпечує реалізацію заходів щодо формування академічної доброчесності та протидії фактам її порушення |
4.5.1.1. Вивчення документації Опитування (інтерв’ю з керівником) |
||||
4.5.1.2. Педагогічні працівники дотримуються політики академічної доброчесності, під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності |
4.5.1.2. Опитування ( анкетування педагогічних працівників) |
|||||
4.5.2. Керівник закладу дошкільної освіти сприяє формуванню у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції |
4.5.3.1. Керівник закладу дошкільної освіти забезпечує проведення інформаційних заходів, спрямованих на формування у працівників та батьків здобувачів дошкільної освіти негативного ставлення до корупції |
4.5.3.1. Вивчення документації Опитування (анкетування батьків, педагогічних працівників) |