КЗ "ДНЗ № 42 ВМР"
"ПРОЛІСОК"

Проведення самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» в 2023/2024 н.р.

                                                                        

 

ДО ВМР

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 42 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

(КЗ «ДНЗ № 42 ВМР»)

Код ЄДРПОУ 26243378

 

ВИТЯГ З НАКАЗУ

13.10.2023                                      м. Вінниця                                  № 186

 

Про проведення самооцінювання

управлінських та освітніх процесів

за напрямом «Освітнє середовище

закладу дошкільної освіти»

 

Відповідно до  статті 41, частини 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71,  Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР», з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої та управлінської діяльності закладу

Н А К А З У Ю:

1. Провести у 2023/2024 н.р. самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти»

Термін виконання: жовтень 2023- квітень 2024 р.

2. Журавель Н.В., вихователя-методиста, призначити відповідальною особою із забезпечення якості освіти.

3. Створити постійно діючу робочу групу із забезпечення щорічного самооцінювання якості освітньої  та управлінської діяльності закладу у такому складі:

керівник групи: Журавель Н.В., вихователь-методист;

члени групи:

Сапун І.А., вихователь;

Щерба Л.В., вихователь;

Есаулова Л.І., вихователь;

Бабич Н.І., заступник завідувача з господарства.

4. Членам робочої групи:

4.1. у своїй роботі керуватися ст. 41, частина 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71,  Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР».

Термін виконання: постійно.

4.2. розробити та затвердити план роботи робочої групи.

Термін виконання: до 30.10.2023 р.

4.3.використовувати такі методи збору інформації, як вивчення документації, спостереження, опитування та анкетування педагогів та батьків.

Термін виконання: постійно.

4.4. підготувати перелік питань для проведення анкетування, опитування, спостереження, вивчення документації, за напрямами відповідно до критеріїв оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу.

Термін виконання: до 30.10.2023 р.

4.5. узагальнені результати про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів надавати у вигляді таблиці.

Термін виконання: до 01.05.2023 р.

4.6. підготувати звіт за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої та управлінської діяльності.

Термін виконання: до 10.05.2023 р.

5. Заслухати звіт про результати самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» на засіданні педагогічної ради у травні 2024 року та щорічному звітуванні завідувача на загальних зборах.

6. Врахувати ухвалу педагогічної ради та загальних зборів у розробці освітньої програми та плану роботи закладу дошкільної освіти на 2024/2025 начальний рік.

Термін виконання: до 10.06.2024 р.

7.Оприлюднити звіт про результати само оцінювання освітніх та управлінських процесів на сайті ЗДО.

Термін виконання: до 10.06.2024 р.

8.Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

Завідувач                                                                              Тетяна ЖАРКОВА  

   

ВИСНОВКИ

про результати самооцінювання освітніх та управлінських процесів

комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад № 42 Вінницької міської ради»

за напрямом «Освітнє середовище закладу освіти»

за  2023-2024 навчальний рік

з/п

Перелік тверджень

Рівні

Високий

Достатній

Потребує

покращення

Низький

Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці

Критерій 1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу дошкільної освіти мають належні умови, є безпечними та доступними

Індикатор 1.1.1.1. Улаштування території та приміщень закладу дошкільної освіти, споруди і обладнання є безпечними

1.

Наявність                  (справність)

огорожі/паркану

 

 

+

 

2.

Недоступність     території     для

несанкціонованого             заїзду транспортних засобів

 

+

 

 

3.

Недоступність приміщення для несанкціонованого         доступу

сторонніх осіб

 

+

 

 

4.

Обладнано групові майданчики:

  • тіньові           навіси         за кількістю             групових майданчиків

 

+

 

 

5.

Облаштовано спортивно-ігрова зона:

  • фізкультурний майданчик

 

+

 

 

6.

Територія безпечна для фізичної активності здобувачів освіти:

  • справність обладнання;
  • відсутність ям;
  • відсутність дерев, кущів, рослин з колючками та
  • отруйними плодами, грибів

 

 

+

 

7.

Територія чиста, охайна, відсутнє нагромадження сміття, будівельних матеріалів, опалого

листя

+

 

 

 

8.

Групові осередки для дітей раннього віку розташовані на

першому поверсі та забезпечені окремими входами

+

 

 

 

9.

Груповий осередок, призначений для дітей певного віку ізольований від решти групових осередків

 

+

 

 

10.

Стан приміщень (стіни, підлога) відповідають вимогам безпеки:

  • коридори;
  • групові осередки;
  • кабінети;
  • зала     для    музичних    і фізкультурних занять;
  • харчоблок;
  • пральня;
  • туалети;
  • дах;
  • допоміжні приміщення;
  • інженерні мережі

 

+

 

 

11.

Пісочниці         на         групових майданчиках закриваються і огороджені бортиками

 

 

+

 

Індикатор 1.1.1.2. Забезпечується архітектурна доступність території та приміщень будівлі

1.

Доступність прилеглої території до     будівлі     закладу     освіти

(шляхи руху, зона паркування транспорту)

 

+

 

 

2.

Забезпечено               можливість безперешкодного                  руху територією закладу (прохід без порогів, сходів та достатньо широкий для можливості проїзду  візком,   з рівним

неушкодженим покриттям)

 

 

+

 

3.

На    першому   поверсі    будівлі

закладу передбачено груповий осередок для інклюзивної групи

 

 

 

Не

передбачено

4.

Забезпечено            безбар’єрний доступ до будівлі, приміщень закладу освіти:

  • пологий вхід/пандус/мобільні платформи;
  • дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
  • можливість безперешкодного пересування  між поверхами для людей з обмеженими можливостями;
  • контрастне      маркування на стінах та підлозі;
  • візуалізація призначення приміщень;
  • вказівники;
  • рельєфне та контрастне маркування перед та на кінці сходової частини;
  • відсутність захаращення коридорів, рекреацій, міжсходових клітин

 

 

+

 

5.

Туалетні кімнати пристосовані для потреб учасників освітнього процесу:

  • широкий безпороговий прохід;
  • достатня площа туалетної кімнати;
  • наявність поручнів;
  • спеціальне санітарно- технічне обладнання

 

 

 

+

6.

Наявна можливість вільного та зручного переміщення в груповому осередку та користування меблями

 

+

 

 

7.

Висота столів та стільців регулюється

 

 

+

 

8.

Шафи, полиці, стелажі надійно закріплені

+

 

 

 

Індикатор 1.1.1.3. Забезпечується належний повітряно-тепловий режим, освітлення, водопостачання, водовідведення, опалення, прибирання території та приміщень, дотримуються санітарно-гігієнічні вимоги

  1.  

Повітряно-тепловий режим приміщень відповідає санітарно-гігієнічним вимогам

 

 

 

 

2. 

Виконуються санітарно- гігієнічні вимоги щодо освітлення усіх приміщень та території

 

 

 

 

3.

Заклад освіти обладнаний мережами господарсько- питного водопостачання, мережами каналізації, водостоку, опалення, вентиляції

 

 

 

 

4.

Холодною і гарячою проточною водою заклад освіти забезпечений упродовж усього року з установленням крані в- змішувачів:

  • групові осередки;
  • харчоблок;
  • буфетні;
  • медичні приміщення;
  • пральня;
  • туалетні кімнати,
  • зали басейнів тощо

 

 

 

 

  1.  

Приміщення закладу дошкільної освіти утримується в порядку й чистоті

 

+

 

 

5.

Здійснюється 2 рази на день щоденне вологе прибирання усіх приміщень у відповідності до санітарно-гігієнічних вимог

+

 

 

 

6.

Меблі, обладнання, опалювальні прилади, підвіконня, стіни, ручки дверей тощо щоденно протираються гарячою водою з милом

 

+

 

 

7.

Столи в ігрових і групових приміщеннях, після кожного прийому їжі миються гарячою водою з милом

+

 

 

 

8.

Територія підлягає прибиранню 2 рази на день

 

+

 

 

Індикатор 1.1.1.4. Облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок для проведення відповідних занять зі здобувачами дошкільної освіти з особливими

освітніми потребами

  1.  

У закладі освіти облаштовано та використовується ресурсна кімната/осередок

 

 

 

Не

передбачено

2.

Оснащення ресурсної кімнати/ осередок відповідає освітнім, віковим запитам дітей з особливими освітніми потребами з урахуванням індивідуальних програм розвитку, індивідуальних програм для реабілітації дітей- інвалідів

 

 

 

Не

передбачено

Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти

відповідно до типу та профілю закладу

Індикатор 1.1.2.1. Обладнання основних приміщень відповідає зросту та віку дітей,

санітарно-гігієнічним вимогам

  1.  

Приміщення роздягальні обладнані персональними шафами для зберігання і сушіння одягу та взуття дітей

 

+

 

 

2.

Ігрові приміщення в групових осередках обладнані шафами для іграшок і підсобного матеріалу

+

 

 

 

3.

Спальні обладнані безпечними стаціонарними ліжками, промарковані однаково з постільною білизною

 

+

 

 

 
 
 

4.

Туалетні кімнати обладнані вішалками для рушників, які закріплені за кожною дитиною та відповідно промарковані

+

 

 

 

5.

Туалети старших вікових груп відокремлені екранами- перегородками для хлопчиків та дівчаток

 

+

 

 

6.

Наявні рукомийники, мило, туалетний папір

+

 

 

 

7.

Туалетних кімнатах груп раннього віку наявний стелажу для горщиків

+

 

 

 

8.

Меблі у вікових групах підібрані відповідно до зросту (довжини тіла) дітей

 

+

 

 

9.

Меблі світлих тонів, матові, переважно без блиску

 

+

 

 

10.

Стаціонарне обладнання (стелажі, шафи, полиці) міцно закріплені до стін, підлоги

+

 

 

 

Індикатор 1.1.2.2. Приміщення для роботи із здобувачами дошкільної освіти забезпечено необхідним обладнанням у відповідності до типу та профілю закладу

1.

У закладі наявні: Обладнані відповідно вимогам законодавства та забезпечують реалізацію освітніх програмі):

2.

Зала для музичних та фізкультурних занять

+

 

 

 

3.

Кімната ручної праці (образотворчого мистецтва)

 

 

 

Не

передбачено

чено

4.

Логопедичний кабінет

 

 

 

Не

передбачено

 

5.

Психологічний кабінет має два приміщення:

 

 

 

Не

передбачено

 

6.

Методичний кабінет

 

+

 

 

7.

Кімната для занять з технічними засобами навчання (ТЗН)

 

 

 

Не

передбачено

 

8.

Кімната для природи

 

 

 

Не

передбачено

 

9.

Басейн:

  • зала з ванною;
  • дві роздягальні для хлопчиків і дівчаток з туалетами та душовими,
  • кімната тренера;
  • кімната медичної сестри;
  • вузол керування та інші технічні приміщення для обслуговування басейну;
  • комора для інвентаря

 

 

 

Не

передбачено

 

10.

Інші приміщення (додати з урахуванням типу закладу)

 

 

 

Не

передбачено

 

11.

Обладнання основних приміщень закладу дошкільної освіти відповідає зросту та віку дітей

 

+

 

 

Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх

Індикатор 1.1.3.1. Проводяться навчання/інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

  1.  

Колективний договір (наявність розділу з охорони праці)

+

 

 

 

2.

Правила внутрішнього розпорядку закладу

+

 

 

 

3.

План роботи на навчальний рік та літній період (наявність розділу з ОП і БЖД)

+

 

 

 

4.

Накази керівника закладу

+

 

 

 

5.

Матеріали щодо атестаціїї робочих місць

+

 

 

 

6.

Журнал протоколів засідання комісії з перевірки знань з охорони праці

 

+

 

 

7.

Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці

+

 

 

 

8.

Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (первинний повторний, цільовий, позаплановий)

+

 

 

 

9.

Журнал реєстрації та видачі інструкцій з охорони праці у навчальному закладі

+

 

 

 

10.

Журнал обліку нещасних випадків невиробничого характеру

+

 

 

 

11.

Журнал реєстрації мікротравм, що сталися з вихованцями

+

 

 

 

12.

Журнал реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями

+

 

 

 

13.

Журнал реєстрації нещасних випадків з працівниками

+

 

 

 

14.

Журнал обліку медичних оглядів і графік проходження працівниками медичних оглядів

+

 

 

 

15.

Протоколи виробничих нарад, засідань педагогічної ради, батьківських зборів щодо стану роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі дошкільної освіти

+

 

 

 

16.

Положення про:

  • службу охорони праці у закладі дошкільної освіти
  • порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в закладі дошкільної освіти

 

 

 

 

+

 

 

17.

Звіт про травматизм за рік

+

 

 

 

18.

Посадові (робочі) інструкції та інструкції з охорони праці за професіями та за видами робіт

+

 

 

 

19.

План заходів щодо забезпеченя пожежної безпеки закладу дошкільної освіти (складаається на календарний рік)

+

 

 

 

20.

Журнал обліку первинних засобів пожежогасіння

+

 

 

 

Індикатор 1.1.3.2. Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в

умовах надзвичайних ситуацій

1.

Небезпечні для дітей предмети зберігаються в закритих ящиках, які унеможливлюють їх доступність

 

+

 

 

2.

Педагогічні працівники закладу утримують своє робоче місце у чистоті, забезпечуються наявність вільного доступу до всіх виходів

 

+

 

 

3.

Вихід із приміщення групового осередку вільний для можливої екстреної евакуації у разі надзвичайної ситуації

+

 

 

 

4.

У інформативному куточку розміщені плакати про заходи:

  • пожежної безпеки;
  • охорони праці;
  • безпеки життєдіяльності;
  • правила поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

+

 

 

 

5.

У коридорах, холах, на сходових клітках евакуаційних виходів наявні попереджувальні та вказівні знаки безпеки

+

 

 

 

6.

Працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог щодо:

  • охорони праці;
  • безпеки життєдіяльності;
  • пожежної безпеки

 

+

 

 

7.

У закладі та на його території не порушуються правила заборони куріння, вживання алкогольних напоїв

+

 

 

 

Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування

здобувачів дошкільної освіти

1.1.4.1. Організовано безпечне харчування

  1.  

Режим харчування затверджений керівником закладу і оприлюднений в інформаційному куточку

+

 

 

 

2.

В інформаційному куточку наявне денне меню із зазначенням виходу кожної страви, завірено керівником і медичним працівником закладу

+

 

 

 

3.

Поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку розміщений графік видачі їжі, який завірений керівником закладу

+

 

 

 

4.

Перед харчоблоком, у групах наявні таблиці, в яких визначається об'єм порції, що мають отримати діти кожної з вікових груп

 

+

 

 

5.

Час видачі готових страв з харчоблоку збігається з графіком видачі їжі та режимами дня груп

 

+

 

 

6.

Забезпечено питний режим (кожна дитина за потреби отримує кип’ячену або фасовану воду в індивідуальній чашці)

+

 

 

 

1.1.4.2. Забезпечено різноманітне, збалансоване харчування, виконуються норми

  1.  

Бракеражний журнал

+

 

 

 

2.

Меню-розкладка

+

 

 

 

3.

Примірне чотиритижневе сезонне меню

+

 

 

 

Індикатор 1.1.4.3. Харчування здобувачів дошкільної освіти здійснюється з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог

  1.  

Відра, каструлі, ополоники у групах, їдальнях виміряні і відповідно промарковані

 

+

 

 

2.

Не використовується пластмасовий посуд багаторазового використання, пощерблений посуд та емальований з пошкодженою емаллю

 

+

 

 

3.

Кількість столового посуду у групі відповідає кількості дітей за списком

 

+

 

 

4.

Працівники груп у чистому санітарному одязі (халат, фартух, хустка), доставляють їжу у групи лише у промаркованих, закритих кришками відрах і каструлях

+

 

 

 

Індикатор 1.1.4.4. Створено умови для формування культурно-гігієнічних навичок

здобувачів дошкільної освіти

  1.  

За дитиною закріплено постійне місце за столом, розмір стола та стільця відповідає до зросту дитини

 

+

 

 

2.

Перед кожним прийомом їжі стіл сервірують згідно з меню

+

 

 

 

3.

Дітей привчають:

  • руки мити обов’язково перед і після приймання їжі, після відвідування туалету;
  • використовувати туалетний папір;
  • користуватися індивідуальними рушниками

+

 

 

 

4.

Дітей привчають сідати за стіл:

  • охайними;
  • сидіти за столом правильно

 

+

 

 

5.

Дітей привчають користуватися столовими приборами (згідно з вимогами навчальної програми):

  • з двохрічного віку  -  серветкою;
  • на четвертому році життя -  виделкою;
  • на п’ятому році - негострим ножем

 

+

 

 

6.

3 чотирирічного віку дітей навчають чергувати у групі під час приймання їжі з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки або ковпаки), сервірувати столи і збирати використаний посуд

 

+

 

 

Критерії 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти

Індикатор 1.1.5.1. Забезпечується медичне обслуговування дітей, у разі потреби надається невідкладна домедична допомога

  1.  

Функціонує у закладі медичний кабінет

+

 

 

 

2.

У медичному кабінеті наявне обладнання та вироби медичного призначення для надання невідкладної медичної допомоги

+

 

 

 

3.

У медичному кабінеті наявні лікарські засоби для надання невідкладної медичної допомоги

+

 

 

 

1.1.5.2. Проводиться фізкультурно-оздоровча робота у різних формах та здоров’язбережувальні  заходи

  1.  

Заняття з фізичної культури

+

 

 

 

2.

Малі форми активного відпочинку під час організованої навчально-пізнавальної діяльності: фізкультхвилинки, фізкультурні паузи/динамічні перерви

 

+

 

 

3.

Форми оптимізації рухової активності у повсякденному житті: ранкова гімнастика, гімнастика після денно сну, рухливі ігри, заняття фізичними вправами/фізкультурні комплекси на прогулянках, походи за межі дошкільного закладу/дитячий туризм, фізкультурні свята і розваги, самостійна рухова діяльність, Дні й тижні здоров’я, індивідуальна робота з фізичного виховання

 

+

 

 

4.

Загартувальні й лікувально-профілактичні процедури

 

+

 

 

Індикатор 1.1.5.3. Вживаються заходи щодо дотримання протиепідемічного режиму

  1.  

Наявний ізолятор, розміщений на першому поверсі

 

+

 

 

2.

У разі виявлення ознак інфекційної хвороби дитину ізолюють від здорових дітей

+

 

 

 

3.

У закладі освіти (окремих групах) проводяться обмежувальні протиепідемічні заходи

 

+

 

 

4.

Проводиться вимірювання температури дітей 2 рази на день

+

 

 

 

5.

Здійснюється щоденно дезінфекція приміщень

 

+

 

 

6.

У приміщеннях встановлено бактерицидні лампи (екрановані та відкриті):

• дезінфекція приміщень бактерицидними лампами проводиться за відсутності дітей та працівників відповідно до інструкції

 

+

 

 

7.

Іграшки обробляються дезінфекційними засобами

 

+

 

 

8.

В інформаційному куточку наявна інформація про інфекційні захворювання дітей дошкільного віку

+

 

 

 

Індикатор 1.1.5.4. Проводиться санітарно-просвітницька робота з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя

1.

В інформаційних куточках, висвітлено питання щодо:

оздоровчо-фізкультурних заходів

 

+

 

 

Індикатор 1.1.5.6. Наявне фізкультурно-спортивне обладнання та інвентар для розвитку основних рухів та фізичних якостей здобувачів дошкільної освіти

  1.  

У закладі наявне фізкультурне обладнання для розвитку рухів

 

+

 

 

2.

У закладі наявні іграшки та обладнання для ігор та вправ спортивного характеру

 

 

+

 

3.

У закладі наявні іграшки, ігри, ігрове обладнання для розвитку рухів, рухової активності

 

+

 

 

4.

У закладі наявне обладнання, інвентар, іграшки для занять у басейні

 

 

 

Не

передбачено

 

5.

У закладі наявне приладдя і допоміжний інвентар та фізкультурний інвентар

 

 

+

 

Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Критерій 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь- яким проявам дискримінації, булінгу

Індикатор 1.2.1.1. Керівник та працівники закладу дошкільної освіти дотримуються вимог нормативно- правових документів щодо виявлення ознак булінгу, іншого

насильства та запобігання йому

  1.  

У закладі наявні інформаційні куточки з протидії булінгу .

 

+

 

 

2.

Накази керівника закладу освіти

+

 

 

 

3.

Посадові інструкції

+

 

 

 

4.

Журнал звернень громадян

+

 

 

 

5.

Журнал реєстрації вихідних документів

+

 

 

 

Індикатор 1.2.1.2. У закладі розроблено та виконується план заходів із запобігання проявам дискремінації та булінгу, інших форм насильства, вчасно реагують на звернення щодо таких проявів, у разі потреби надається психолого- педагогічна

підтримка

1.

У закладі наявний план заходів щодо запобігання протидії булінгу

+

 

 

 

Індикатор 1.2.1.3 Працівники та батьки вважають освітнє середовище безпечним і

психологічно комфортним

1.

У закладі наявні протоколи засідань педагогічних рад, виробничих нарад, загальних батьківських зборів

+

 

 

 

Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору

Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту

Індикатор І.З.З.І. Предметно-просторове розвивальне середовище, створене в основних приміщеннях закладу дошкільної освіти, відповідає віковим особливостям здобувачів дошкільної освіти та сприяє формуванню у них ключових компетентностей

  1.  

У закладі створено предметно- просторове розвивальне середовище, що відповідає віковим особливостям здобувачів освіти

 

+

 

 

2.

Предметно-просторове розвивальне середовище:

  • динамічне;
  • змістовно-насичене;
  • багатофункціональне;
  • доступне;
  • безпечне,
  • змінюється залежно від індивідуальних особливостей дітей, пори року, тем, які вивчаються

 

+

 

 

3.

У групових осередках відокремлені куточки для усамітнення, відпочинку

 

+

 

 

4.

У групі раннього віку створений куточок для ігрової діяльності

 

+

 

 

5.

У групі раннього віку створений куточок для рухової діяльності

 

+

 

 

6.

У групі раннього віку створений куточок для художньої діяльності:

  • образотворча зона;
  • театральна та літературна зона

 

+

 

 

7.

У групі раннього віку створений куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності:

  • ознайомлення із природним довкіллям;
  • соціальним і предметним довкіллям;

формування елементарних математичних уявлень

 

 

+

 

8.

У групі раннього віку створений куточок для трудової діяльності:

• праця в природі та господарсько-побутова зона

 

+

 

 

9.

У групах дошкільного віку створений куточок ігрової діяльності

 

+

 

 

10.

У групах дошкільного віку створений куточок рухової діяльності

 

+

 

 

11.

У групах дошкільного віку створений куточок художньої діяльності:

  • образотворча зона;
  • музична зона;
  • театральна зона;
  • літературна зона

 

+

 

 

12.

У групах дошкільного віку створений куточок мовленнєво- пізнавальної діяльності:

  • ознайомлення із природним довкіллям;
  • соціальним і предметним довкіллям;
  • формування звукової культури мовлення і пропедевтика навчання грамоти;
  • елементарних математичних уявлень

 

+

 

 

13.

У групах дошкільного віку створений куточок трудової діяльності:

  • художньої праці;
  • праця в природі та господарсько-побутова

 

+

 

 

Індикатор І.З.З.2. Добір іграшок, посібників та обладнання для формування й облаштування предметно-просторового розвивального середовища у закладі дошкільної освіти відповідає встановленим вимогам

  1.  

Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групі раннього віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально- дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти

 

+

 

 

2.

Добір іграшок, посібників та обладнання куточків у групах дошкільного віку відповідає вимогам Примірному переліку ігрового та навчально- дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти

 

+

 

 

             

 

Вимога 1.1. Створення безпечних, доступних та нешкідливих умов розвитку, виховання, навчання дітей та праці

Середній бал: 2,85.                                                                     

Узагальнений рівень: достатній.

Організацію освітнього середовища потрібно вдосконалити в таких напрямках:

Критерій 1.1.1. Територія, будівлі та приміщення закладу мають належні умови, є безпечними та доступними.

  • необхідно частково реконструювати огорожу/паркан;
  • відновити обладнання на території для фізичної активності здобувачів освіти;
  • відремонтувати та замінити пісочниці на групових майданчиках;
  • реконструювати дверний прохід, що забезпечує можливість проїзду візком;
  • забезпечити у дошкільних групах регулювання висоти столів та стільців.

Критерій 1.1.2. Заклад дошкільної освіти має приміщення з необхідним обладнанням для забезпечення освітнього процесу та життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти відповідно до типу та профілю закладу.

  • спроєктувати сенсорно-збагачене середовище;
  • не допускати перенасиченість осередків предметним матеріалом, продумувати зміну середовища відповідно до пізнавальної теми перспективного плану освітньої роботи;
  • забезпечити вікові групи м’якими модулями, які діти використовували б, щоб створити свій простір.

Критерій 1.1.3. Працівники закладу дошкільної освіти обізнані з вимогами охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правилами поведінки в умовах надзвичайних ситуацій і дотримуються їх.

  • оновити та перевірити всі документи з охорони праці закладу дошкільної освіти.

Критерій 1.1.4. У закладі дошкільної освіти створено умови для якісного харчування здобувачів дошкільної освіти.

  • провести тестування працівників щодо розуміння принципів організації харчування  в ЗДО та анкетування батьків.

Критерій 1.1.5. У закладі дошкільної освіти створено умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров’я здобувачів дошкільної освіти

  • провести анкетування вихователів та батьків;
  • доповнити плани засідань педагогічних ради, виробничих нарад, нарад при керівнику закладу освіти питаннями щодо здійснення медико-педагогічного контролю за організацією фізичного виховання;
  • доповнити плани загальних батьківських зборів питаннями санітарно-просвітницької роботи з усіма учасниками освітнього процесу з питань здорового способу життя.
  •  

Вимога 1.2. Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації

Середній бал: 3,86.                                                                      

Узагальнений рівень: високий.

Організацію освітнього середовища потрібно вдосконалити в таких напрямках:

Критерій 1.2.1. Заклад дошкільної освіти планує та реалізує діяльність щодо запобігання будь-яким проявам дискримінації, булінгу.

  • поновити інформаційні куточки для дітей та дорослих з переліком організацій, до яких можна звернутись в ситуації насилля та боулінгу.

 

Вимога 1.3. Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору

Середній бал: 3,86.                                                                      

Узагальнений рівень: достатній.

Критерій 1.3.3. Освітнє середовище закладу дошкільної освіти спрямоване на реалізацію завдань державного стандарту

  • поповнити куточок для мовленнєво-пізнавальної діяльності у групах раннього віку.

 

 

Логін: *

Пароль: *