КЗ "ДНЗ № 42 ВМР"
"ПРОЛІСОК"

Проведення самооцінювання управлінських та освітніх процесів ЗДО за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу дошкільної освіти»

 

ДО ВМР

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 42

ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ»

(КЗ «ДНЗ № 42 ВМР»)

                                                                                  Код ЄДРПОУ 26243378

                                                                      ВИТЯГ З  НАКАЗУ

 

16.05.2025                                              м. Вінниця                                № 74

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Про проведення самооцінювання

управлінських та освітніх процесів

за напрямом «Фахова діяльність

педагогічних працівників»

Відповідно до  статті 41, частини 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71,  Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР», з метою розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої та управлінської діяльності закладу

 

Н А К А З У Ю:

1. Провести  з 16.05. по 23.05.2025 року самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників»

2. Гнатюк О.М.., вихователя-методиста, призначити відповідальною особою із забезпечення якості освіти.

3. Створити постійно діючу робочу групу із забезпечення щорічного самооцінювання якості освітньої  та управлінської діяльності закладу у такому складі:

керівник групи: Жаркова Т.С., завідувач

члени групи:

Гнатюк О.М.  вихователь-методист;

Грищенко І.А., вихователь;

          Літвінова Н.І., вихователь;

Маліновська Ю.Л. голова ПК.

4. Членам робочої групи:

4.1. у своїй роботі керуватися ст. 41, частина 3 статті 48 Закону України «Про освіту», розділу 2 статті 11 Закону України «Про дошкільну освіту», «Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти» у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01-11/71,  Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в КЗ «ДНЗ № 42 ВМР».

Термін виконання: постійно.

4.2.   розробити та затвердити план роботи робочої групи.

Термін виконання: до 19.05.2025 р.

4.3. використовувати такі методи збору інформації, як вивчення документації, спостереження, опитування та анкетування педагогів та батьків.

Термін виконання: постійно.

4.4. підготувати перелік питань для проведення анкетування, опитування, спостереження, вивчення документації, за напрямами відповідно до критеріїв оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу.

Термін виконання: до 19.05.2025 р.

4.5. узагальнені результати про проведення самооцінювання освітніх і управлінських процесів надавати у вигляді таблиці.

Термін виконання: до 28.05.2025 р.

4.6. підготувати звіт за результатами самооцінювання з пропозиціями про удосконалення освітньої та управлінської діяльності.

Термін виконання: до 28.05.2025 р.

5. Заслухати звіт про результати самооцінювання управлінських та освітніх процесів за напрямом «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти» на засіданні педагогічної ради у травні 2025 року та щорічному звітуванні завідувача на загальних зборах.

6. Врахувати ухвалу педагогічної ради та загальних зборів у розробці освітньої програми та плану роботи закладу дошкільної освіти на 2025/2026 начальний рік.

Термін виконання: до 10.06.2025 р.

7.  Оприлюднити звіт про результати само оцінювання освітніх та управлінських процесів на сайті ЗДО.

Термін виконання: до 10.06.2025 р.

8.  Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

                Завідувач              Тетяна ЖАРКОВА                                                                                                                                                                                                                                               

 

                                                                                              ЗВІТ

за результатами самооцінювання освітніх і управлінських процесів
за напрямом оцінювання «Фахова діяльність педагогічних працівників закладів

дошкільної освіти» КЗ «ДНЗ №42 ВМР» у 2024/2025 навчальному році

Відповідно до Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти, затверджених наказом Державної служби якості освіти України від 30.11.2020 № 01 -11/71, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №42 Вінницької міської ради», затвердженого завідувачем від 16.03.2021р., з метою підвищення рівня якості дошкільної освіти, збагачення освітнього середовища закладу, створення оптимальних умов перебування в закладі для дітей з особливими освітніми потребами, формування довіри батьківської громадськості до закладу у 2024-2025 н.р. було проведено самооцінювання освітніх та управлінських процесів за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладів дошкільної освіти».

З 19.05.2025р по 23.05.2025р. у Комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад №42 Вінницької міської ради»,  було проведено самооцінювання за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладів дошкільної освіти.» Проведення самооцінювання відбувалось згідно наказу по Дошкільному навчальному закладу №42 від 16.05.2025 р. №74 «Про створення робочої групи та проведення самооцінювання за напрямом: «Фахова діяльність педагогічних працівників закладів дошкільної освіти»

Згідно наказу було створено робочу групу, до складу якої ввійшли:

     - Тетяна Жаркова, завідувач КЗ «ДНЗ №42 ВМР»,

     - Ольга Гнатюк, вихователь-методист;

  - Ірина Грищенко, вихователь;

  - Наталія Літвінова, вихователь;

  - Юлія Маліновська, голова ПК.

Було розроблено орієнтовний план роботи робочої групи.

Для вивчення та самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності у 2024 -2025 н.р. за зазначеним напрямом та інтерпретації отриманих результатів робочою групою використано методи збору інформації, рекомендовані Державною службою якості освіти.

Інструментарієм для самооцінювання є:

  • опитування (анкетування батьків- 32 особи),
  • анкетування педагогів-9 осіб,
  • анкетування працівників -15 осіб,
  • спостереження ( форма спостереження за освітнім середовищем),
  • вивчення документації (форма вивчення документації);
  • визначені рівні самооцінювання - високий, достатній, вимагає покращення, низький.

Результати самооцінювання якості освіти та якості освітньої діяльності закладу узагальнено у звіті з пропозиціями щодо удосконалення освітньої діяльності..

 Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №42 Вінницької міської ради», укомплектований педагогічними кадрами відповідно штатного розпису. До складу педагогічного колективу входять: завідувач закладу, вихователь-методист, 1 музкерівник, 6 вихователів вікових груп.

У педагогічному колективі 9 педагогів.

Кваліфікаційний рівень педагогів:

  • 5 педагогів мають повну вищу освіту,
  • 4 педагоги мають неповну вищу освіту,
  • фахову освіту мають 8 педагогів.

Узагальнена таблиця результатів самооцінювання

освітніх і управлінських процесів КЗ «ДНЗ №42 ВМР» за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладів дошкільної освіти».

Вимога/правило

Опис досягнень і потреб КЗ «ДНЗ №42 ВМР» у вдосконаленні освітньої діяльності і внутрішньої системи забезпечення якості освіти та рівні оцінювання за вимогами

(відповідно до критеріїв та індикаторів).

Рівні оцінювання

4

3

2

         1

Високий

Достатній

Вимагає

покращення

Низький

3.1.Ефективність

планування

педагогічними

працівниками   своєї діяльності

та якість

організації

освітнього

процесу.

Критерій 3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність.

Планування освітньої роботи є обов'язковим елементом щоденної роботи педагога. План роботи є обов'язковим документом, за формування та зберігання якого відповідають педагоги закладу.

Форми та види планів педагогів з організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти розглядаються та схвалюються педагогічною радою. В наявності протокол Педагогічної ради в який включено питання про схвалення форм та видів планів. В дію введений наказ про рішення педагогічної ради.

Педагогічні працівники КЗ «ДНЗ 42 ВМР» планують свій освітній процес та об'єктивно оцінюють його результативність. Наявні перспективні та календарні плани педагогів. Освітній процес забезпечується відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, «Методичних рекомендацій до оновленого Базового компонента дошкільної освіти». Планування педагогів КЗ «ДНЗ 42 ВМР»  відповідає чинним програмам, які використовує заклад. Зміст планування відповідає очікуваним сформованим компетентностям дітей відповідно до  освітніх напрямів Базового компонента дошкільної освіти. У плануванні простежується реалізація компетентнісного та діяльнісного підходів.

Вихователем-методистом надається постійна консультативна допомога вихователям щодо планування освітнього процесу.

 

3б.

 

 

 

Аналіз перспективного та календарного планування показав, що
90% педагогів КЗ «ДНЗ 42 ВМР»  в умовах воєнного стану. на достатньому рівні володіють вмінням планувати освітню роботу.

Було виявлено недоліки у перспективному та календарному
плануванні музичного керівника закладу Онещак К.С.

Планування ведеться, але проведені форми та методи роботи не відповідають плануванню. Таким чином
музичний керівник не повністю виконує програмові
вимоги чинного базового компонента дошкільної освіти.

Планування ведеться не вірно. Музичному керівникові надано чергові рекомендації щодо
вдосконалення планування освітньої діяльності та визначено
терміни повторного вивчення планування музичної діяльності
КЗ «ДНЗ 42 ВМР».

 

 

 

 

 

Критерій 3.1.2. Педагогічні працівники застосовують сучасні
технології та методики в освітньому процесі, спрямовані на
оволодіння здобувачами дошкільної освіти ключовими
компетентностями.

Педагогічні працівники  КЗ «ДНЗ 42 ВМР» формують у дошкільників ключові компетентності за різними освітніми напрямами, спрямованими на розвиток особистості дитини. Педагоги реалізовують компетентнісний підхід, володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості.

Анкетування педагогічних працівників показало, що 60%

педагогів володіють знаннями про вікові, фізіологічні та психологічні особливості дітей, їх індивідуальні можливості та потреби. Намагаються гнучко та варіативно застосовувати форми та методи організації освітнього процесу для того щоб вони відповідали їх віковим, фізіологічним та психологічним особливостям.

 

 

 

 

 

В  КЗ «ДНЗ 42 ВМР»  розподіл занять на тиждень в організованих видах діяльності укладається за змістовними освітніми напрямами відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України 20.04.2015 №446 «Про затвердження гранично допустимого навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності». Кількість занять повністю відповідає вимогам наказу. Види діяльності плануються за освітніми напрямами.

Педагоги КЗ «ДНЗ 42 ВМР» раціонально використовують час, підтримують оптимальний темп заняття, використовують прийоми для попередження втоми, дозують обсяг поданих матеріалів. Доцільно використовують наочність, дидактичний матеріал. Наявні сюрпризні моменти та ігрова мотивація дитячих видів діяльності.

95 % педагогів реалізовують ігрову діяльність як провідну та принцип навчання через гру як наскрізний у взаємодії з дитиною.

Потребує удосконалення робота по застосуванню інформаційно - комунікаційних та комунікативних технологій.

 

 

 

 

 

3.1.3 Педагогічні працівники створюють та використовують освітні ресурси.

Педагогічні працівники  КЗ «ДНЗ 42 ВМР» намагаються розвивати у дітей пізнавальний інтерес, роблять заняття цікавими, насиченими інформацією, яка спонукає дітей до активної пізнавальної діяльності. Деякі педагоги використовують у свої роботі цікаві презентації, фото та відео матеріали, мультимедійні ігри, розробляють власні плани-конспекти занять. Під час дистанційної форми навчання педагогами закладу було записано ряд відео-занять для вихованців КЗ «ДНЗ №42 ВМР». Вихованці всіх груп відвідують заняття під час яких засвоюють корисні знання з ІКТ, навчаються грати в мультимедійні ігри, переглядають пізнавальні та корисні фото-відео презентації, відеоролики.

Переважна більшість педагогічних працівників КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  широко застосовують інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології, які сприяють оволодінню дітьми ключовими компетентностями та вважають, що використання ІКТ дає змогу підвищити ефективність освітньої діяльності.

 

 

 

 

 

Педагоги закладу користуються освітніми ресурсами, освітніми платформами, освітніми сайтами, вміють користуватися текстовим редактором, створювати електронні презентації.

Для виконання освітньої програми у дошкільному закладі використовуються сучасні інформаційні технології: комп’ютерна та мультимедійна техніка, наявне підключення до мережі інтернет.

Анкетування та опитування педагогів показало, що 90% педагогів  використовують ІКТ та постійно поповнюють свої вміння та навички по оволодінню комп'ютерними технологіями, користуються у своїй діяльності різноманітними освітніми ресурсами: Meet, Google, ютуб-канали та інші.

10% педагогів мають низький рівень знань та вмінь з ІКТ , деякі з них не виявляють бажання поповнювати свої знання.

Педагоги КЗ «ДНЗ №42 ВМР» поширюють свій педагогічний досвід. В закладі організовано методичний супровід виявлення, вивчення, узагальнення та впровадження перспективного педагогічного досвіду, забезпечено умови для неперервного професійного розвитку педагогічних працівників, сприяння до вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності педагогічних працівників.

Нажаль, в КЗ «ДНЗ №42 ВМР»   відсутні педагоги, які публікують свої матеріали у періодичних фахових журналах.

Педагогічні працівники КЗ «ДНЗ №42 ВМР» застосовують технології формування у здобувачів дошкільної освіти соціально доцільної поведінки.

 

 

 

 

 

3.1.4. У закладі дошкільної освіти мовою освітнього процесу є державна мова.

Працівники КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  дотримуються чинного законодавства щодо використання державної мови під час освітнього процесу, у професійному спілкуванні, у роботі з батьками дітей. А саме: 30 статті Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 та із 16.07.2021 чергової низки норм цього закону.

 

 

 

 

 

Ділова документація  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  ведеться державною мовою. Анкетування серед родин вихованців, працівників та педагогічних працівників показало, що 100% працівників закладу освіти сприяють популяризації державної мови. У роботі з вихованцями збагачують та активізують словник, розвивають зв’язне мовлення, складають вірші, розповіді, формують навички культури мовлення та виховують бажання спілкуватися рідною мовою.

 

 

 

 

 

3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний
професійний розвиток і підвищення кваліфікації.

Професійне зростання, підвищення кваліфікації педагогів ДНЗ №42

- безперервний процес. І це не лише навчання на курсах
підвищення кваліфікації. Педагоги є постійними учасниками
конференцій, тренінгів, майстер-класів, семінарів-практикумів,
вебінарів і ін.

Вивчення документації закладу дає підстави стверджувати, що
педагогічні працівники ДНЗ №42 забезпечують власний
професійний розвиток, обираючи різні види, форми та напрями
підвищення рівня власної професійної майстерності. Педагоги
постійно підвищують свою професійну майстерність, кваліфікацію

з урахуванням освітніх інновацій, освітніх потреб
здобувачів дошкільної освіти.

На засіданнях педагогічної ради розглядаються питання
підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх
творчої ініціативи, професійної майстерності, приймається
рішення щодо визнання результатів підвищення кваліфікації
педагогів. Складений і затверджений орієнтовний перспективний
план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. План
опубліковано на сайті закладу.

Створені умови для постійного підвищення кваліфікації

педагогів, їх чергової та позачергової атестації.

 

 

 

 

 

Педагогічні працівники підвищують свою кваліфікацію не рідше одного разу на п'ять років, самостійно обирають конкретні форми, види, напрями та суб'єкти надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації (наявний план роботи закладу, накази керівника, перспективний план підвищення кваліфікації, протокол педагогічної ради, портфоліо педагогів, свідоцтва та сертифікати про підвищення кваліфікації).

Педагоги підвищують свою професійну кваліфікацію шляхом самоосвіти з допомогою різноманітних освітніх платформ та порталіів: «На урок», «Всеосвіта», «Педрада» і ін..

Всі педагогічні працівники закладу складають план самоосвітньої діяльності, ведуть зошити з самоосвіти .

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу закладом освіти були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, наявні фахові видання, зокрема журнал «Дошкільне виховання, які шляхом самоосвіти педагоги опрацьовували протягом навчального року.

Анкетування педагогічних працівників показало, що у 80% педагогів ДНЗ немає перешкод, які могли б завадити їхньому професійному розвитку, створені умови для постійного підвищення кваліфікації.

Але 10 % педагогічних працівників не добросовісно відносяться до підвищення власної самоосвіти, не опрацьовують теми, які зазначили в плані самоосвіти. Не цікавляться новинками педагогіки, не опрацьовують фахові видання.

 

 

 

 

 

3.2.2. Педагогічні працівники діляться досвідом роботи з колегами.

В КЗ «ДНЗ №42 ВМР» наявний методичний кабінет, який є центром методичної допомоги педагогічним працівникам та поширення серед батьків психолого-педагогічних знань щодо забезпечення цілісного розвитку дитини. Вихователем-методистом  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  надається методична допомога педагогічним працівникам щодо їхнього професійного розвитку, підвищення кваліфікації професійної компетентності.

Педагогічні працівники закладу є активними учасниками методичної роботи. Займаються вивченням та втілюють у практику роботи інноваційні методики та технології.

 

 

 

 

 

В закладі постійно діє «Платформа інновацій» під час якої педагоги діляться своїм досвідом роботи з вивчення та впровадження різноманітних інновацій , презентують свої наробки та результати роботи.

У закладі налагоджено професійну співпрацю, проводяться методичні об’єднання згідно графіку НМЦ Департаменту освіти, де використовуються різні форми взаємодії та вирішення проблемних запитань, зокрема, спільний пошук оптимальних методів навчання здобувачів дошкільної освіти.

Також у закладі діє методична рада, робота якої характеризується різними формами взаємодії (круглі столи, майстер-класи, робочі групи, семінари, тренінги і ін..)

На засіданнях педагогічної ради розглядаються питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників, розвитку їх творчої ініціативи, професійної майстерності, приймається рішення щодо визнання результатів підвищення кваліфікації педагогів.

Окрім того, у річному плані роботи прослідковується співпраця педагогів закладу.

Складені та втілюються у життя плани роботи з наставництва.

З кожним роком підвищується рівень проведення відкритих

показів, які є активною формою навчання педагогів, підвищення їх
педагогічної майстерності.

Педагоги закладу є учасниками різноманітних педагогічних

конкурсів, виставок, міжнародних, обласних та міських.

Педагогічні працівники КЗ «ДНЗ №42 ВМР» беруть участь у роботі

творчих (робочих) груп.

Але, нажаль, в закладі дуже малий відсоток педагогічних працівників, які поширюють свій педагогічний досвід на рівні міста та області. Ніхто з педагогів не має публікацій у фахових журналах.

 

 

 

 

 

 

 

3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства.

Педагогічні працівники КЗ «ДНЗ №42 ВМР» завідувач, вихователь-методист надають методичну підтримку колегам, обмінюються досвідом (тренінги, публікації, майстер- класи, семінари- практикуми, освітні платформи , наставництво і ін..).

Проведено анкетування та опитування працівників закладу, педагогічних працівників:

70% педагогів вважають , що загальний настрій та оптимізм в колективі є позитивним та життєрадісним,

70% педагогів задоволені співпрацею та готовністю колег допомагати один одному в роботі.

70% педагогів влаштовує культура і інтелектуальна атмосфера в колективі.

70% педпрацівників вважають, що їхня робота оцінюється об’єктивно та позитивно.

70% працівників задовольняє організованість та порядок роботи в ДНЗ.

 

 

 

 

 

3.3.2 Педагогічні працівники співпрацюють з родинами з питань розвитку, навчання та виховання дітей, забезпечують постійний зворотній зв’язок.

Співпраця з родинами вихованців закладу налаштована на тісну взаємодію з ними, на партнерство у досягненні позитивних результатів педагогічного процесу в інтересах дитини, яка ґрунтується на ініціюванні контактів з боку педагогів і з боку батьків; на вмінні попереджувати й розв'язувати конфліктні ситуації; враховувати потреби, можливості родин і потенціал дошкільного навчального закладу у вихованні і матеріальному забезпеченні освітнього процесу дітей дошкільного закладу; ухвалювати конструктивні рішення й відповідати за свої дії.

Розуміючи вплив родини на виховання дітей, педагоги закладу співпрацюють з батьками, вчасно відгукуються на їхні запити.

Педагоги, діти усіх вікових груп разом з батьками приймають активну участь в челенджах, флешмобах, онлайн-конкурсах до тематичних виставок. Актуальна для родин інформація розміщувалась у батьківських вайбер групах, спільноті фейсбук КЗ «ДНЗ №42 ВМР», на сайті закладу.

 

 

 

 

 

 

виставок. Актуальна для родин інформація розміщувалась у батьківських вайбер групах, спільноті фейсбук КЗ «ДНЗ №42 ВМР», на сайті закладу.

Батьки вихованців закладу дошкільної освіти є постійними учасниками освітнього процесу. Разом з родинами вихованців було реалізовано ряд освітніх проектів на різноманітні теми.

Результати проведених заходів висвітлюються на сторінці закладу у Фейсбук у формі фотозвітів та статей.

Родини вихованців ДНЗ №42 були учасниками ряду благодійних акцій, волонтерили, допомогали ЗСУ та дітям з деокупованих територій.

Налагоджена робота консультативного центру для батьків на сайті КЗ «ДНЗ №42 ВМР».

Результати анкетування підтверджують, що з батьками налагоджена конструктивна комунікація педагогічних працівників в різних формах. Згідно опитування, батьки у різний спосіб отримують інформацію про діяльність  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»: на батьківських зборах, їх інформують вихователі, спільноти в соціальних мережах.

У  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  забезпечено зворотній зв’язок між педагогами та батьками вихованців у Вайбер групах.

Велика увага приділяється внутрішньо-переміщеним родинам, родинам та дітям батьки яких захищають нашу Батьківщину, соціально незахищеним сім'ям.

Працює сайт КЗ «ДНЗ №42 ВМР»,  на якому розміщена інформація про умови дошкільного закладу, події, які відбуваються в закладі, нормативні та установчі документи, програма ДНЗ №42, звіти про використання бюджетних та батьківських коштів. Вузькі спеціалісти закладу висвітлюють актуальні поради, цікаві матеріали для батьків на власних сторінках сайту.

Педагогічні працівники в переважній більшості діють на засадах педагогіки партнерства, використовують форми роботи, спрямовані на формування партнерських взаємин з батьками здобувачів дошкільної освіти (що підтверджуються опитуванням батьків та педагогів).

Було проведено анкетування батьків з допомогою гугл форми, 94,4 % батьків влаштовує рівень і глибина знань (розвитку дитини), які дає педагог дитині онлайн.

 

 

 

 

 

94,4% влаштовує рівень позитивного впливу педагога на виховання дитини.

95,8% батьків зазначили, що дітям подобаються заняття, які організовують для малят педагоги всіх вікових групу дистанційному форматі та під час «Зустрічей радості» на базі КЗ «ДНЗ №16 ВМР».

98, 6% батьків влаштовує рівень загальної культури педагогів закладу.

89% батьків вважають педагогів ДНЗ авторитетом для себе та дітей.

99% батьків задоволені роботою  КЗ «ДНЗ №42 ВМР» повністю.

 

 

 

 

 

3.3.3. У закладі дошкільної освіти налагоджена практика педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці.

Позитивно вирішуються питання співпраці дошкільного закладу і ліцею №12. Щодо налагодження взаємодії між КЗ «ДНЗ №42 ВМР» та ліцею №12 була підписана угода про співпрацю, у якій була визначена мета співпраці, права і обов'язки дошкільного і загальноосвітнього навчального закладу. Угода була складена та підписана у вересні 2024 р. Також був складений і затверджений план спільної роботи завідувачем

Жарковою Т.С. та директором ліцею №12 Вітюк О.Г.

Потрібно покращити реалізацію принципу наступності у роботі педагогів закладу та вчителів початкових класів школи через проведення спільних заходів, проблемних столів, дискусійних клубів, спільних свят, конкурсів та виставок, педагогічних та психологічних тренінгів.

 

 

 

 

 

3.3.4. У закладі дошкільної освіти налагоджено систему роботи адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу

У КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  налагоджено систему роботи з адаптації та інтеграції здобувачів дошкільної освіти до освітнього процесу в дистанційній формі та під час «Зустрічей радості».

Батьків новачків попередньо ознайомлюють з умовами діяльності закладу, проводяться індивідуальні бесіди, консультації, анкетування і ін..

Взаємодія педагогічних працівників із дітьми будується на засадах поваги та добра, сприяє особистісному розвиткові дошкільнят.

 

 

 

 

 

Налагоджена взаємодія педагогів, з батьками дітей-новачків. Зроблено певні висновки: процес адаптації проходить значно легше в тих дітей, котрі мають добре сформовані певні навички предметно-ігрової діяльності, навички самообслуговування, комунікативні навички середнього рівня, а також отримують від батьків позитивне налаштування на відвідування «Зустрічей радості». І безумовно, допомагає сталий позитивний виховний вплив сім'ї. Це 70% дітей.

 

 

 

 

3.4. Методичне

забезпечення

закладу

дошкільної освіти.

 

3.4.1. У закладі дошкільної освіти функціонує методичний кабінет.

Діяльність методичного кабінету КЗ «ДНЗ №42 ВМР» спрямовано на реалізацію завдань закладу, підвищення якості освітнього процесу

та професійної компетентності педагогів, надання їм методичної допомоги.

Інформаційно-просвітницький простір методичного кабінету є доступним, сучасним, змістовним, сприяє відкритості та прозорості діяльності закладу дошкільної освіти та задоволенню потреб учасників освітнього процесу.

Простір методичного кабінету відповідає вимогам:

  • інформативність та змістовність;
  • доступність;
  • сучасність;
  • естетичність;

- задоволення потреб педагогів у саморозвитку і професійному самовдосконаленні.

У  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  ефективно функціонує методичний осередок, надається методична допомога педагогічним працівникам щодо їх професійного розвитку, підвищення кваліфікації, професійної компетентності. Кількісний і якісний аналіз оцінювання рівня організації методичної служби в КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  показав, що всі форми методичної роботи (педради, консультації, тренінги, ділові ігри, семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди занять і ін..) носили науково-методичний і пізнавальний характер, сприяли розвитку творчої активності педагогів, підвищенню рівня їх інноваційної компетентності.

Методична робота планується з урахуванням перспектив розвитку дошкільної освіти та специфіки діяльності закладу.

Методична робота спрямована на реалізацію річних завдань закладу, забезпечуються процеси наступності дошкільної та початкової освіти. Позитивно вирішуються питання співпраці дошкільного закладу і ліцею №12. Щодо налагодження взаємодії між   КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  та ліцею №12 була підписана угода про співпрацю, у якій була визначена мета співпраці, права і обов'язки дошкільного і загальноосвітнього навчального

 

 

 

 

 

Методична робота планується з урахуванням перспектив розвитку дошкільної освіти та специфіки діяльності закладу.

Методична робота спрямована на реалізацію річних завдань закладу, забезпечуються процеси наступності дошкільної та початкової освіти. Позитивно вирішуються питання співпраці дошкільного закладу і ліцею №12. Щодо налагодження взаємодії між   КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  та ліцею №12 була підписана угода про співпрацю, у якій була визначена мета співпраці, права і обов'язки дошкільного і загальноосвітнього навчального закладу.

Також складений і затверджений план спільної роботи завідувачем  КЗ «ДНЗ №42 ВМР»  Жарковою Т.С. та директором ліцею №12.

В методичному кабінеті наявна вся обов'язкова документація, методичний стенд, методичні матеріали, дидактичні матеріали, технічні засоби.

Матеріали в методичному кабінеті згруповані за розділами:

-матеріали для атестації педагогічних працівників;

  • законодавчі та нормативно-правові акти;
  • інструктивно-методичні рекомендації;
  • методична література;
  • методичні розробки різних форм організації дитячої життєдіяльності (свят, розваг, походів за межі закладів освіти, ігор, дослідно-пошукової діяльності та організованої навчально-пізнавальної діяльності (занять);
  • методичні розробки консультацій для педагогів і батьків (семінари, практикуми, тренінги, круглі столи, ділові ігри);
  • бібліотека художньої літератури для дітей;
  • зразки навчально-наочних, ігрових та дидактичних матеріалів, посібників;
  • добірка фахових періодичних видань;
  • переліки навчальних видань рекомендовані МОН, ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти;
  • досвід роботи закладів дошкільної освіти міста, району, області, (з анотаціями).

 

 

 

 

 

Інформаційно-просвітницький простір закладу є доступним та сприяє відкритості та прозорості діяльності закладу дошкільної

освіти. Успішно функціонує офіційний сайт КЗ «ДНЗ №42 ВМР».  У соціальній мережі Фейсбук створено сторінку Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №42 Вінницької міської ради».

 

 

 

 

 

Рівні оцінювання:

Вимога/правило

Рівень освітньої діяльності

3.1.

Достатній

3.2.

Достатній

3.3.

Достатній

3.4.

Достатній

За напрямом:

Достатній

За результатами самооцінювання освітніх та управлінських процесів у 2024-2025 навчальному році за напрямом «Фахова діяльність педагогічних працівників закладу освіти» визначено достатній рівень - 3 бали.

Шляхи удосконалення освітньої діяльності КЗ «ДНЗ №42 ВМР»

Керівникові КЗ «ДНЗ №42 ВМР» :

  • сприяти участі педагогів у різноманітних конкурсах, виставках з метою професійного зростання, виявлення кращих педагогів - професіоналів та агентів змін у освіті, які готові поширювати свій досвід;
  • заохочувати педагогічних працівників до поширення власного педагогічного досвіду шляхом створення та розміщення своїх напрацювань на професійній сторінці спільноті Фейсбук , на сайті ДНЗ, публікацій у фахових журналах та на різних освітянських платформах: «Всеосвіта», «На Урок» та ін..;
  • рекомендувати педагогам ширше використовувати інформаційно-комунікаційні та комунікативні технології (онлайн-сервіси, які дозволяють створювати інтерактивні вправи, ігри, тести, презентації для використання на навчальних заняттях і ін..;
  • сприяти участі педагогічних працівників в інноваційній та експертній діяльності;

          покращити та розширити співпрацю КЗ «ДНЗ №42 ВМР» та ліцею №12.

 

Логін: *

Пароль: *